Γράφτηκε από τον 
Δημιουργία επιτυχημένων άρθρων για την ιστοσελίδα σας

Πως να δημιουργήσουμε επιτυχημένα άρθρα

Η συγγραφή άρθρων για το internet marketing δεν είναι κάποια πάρα πολύ δύσκολη υπόθεση. Αν σας αρέσει το γράψιμο, έχετε πάθος να εκφράζετε αυτό που σκέφτεστε και έχετε επίγνωση των αρχών της ορθογραφίας και της σωστής δομής κειμένων, τότε μπορεί να βρίσκεστε πάρα πολύ κοντά στο να γίνετε εξαιρετικοί στο είδος της προώθησης ιστοσελίδων μέσω περιεχομένου. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν βέβαια πράγματα που θα πρέπει να αποφύγετε καθώς και άλλα που θα πρέπει να επικεντρωθείτε όσο αφορά τη συγγραφή άρθρων για την ιστοσελίδα σας. Η κατασκευή της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να περιέχει άρθρα που θα πρέπει να τηρούν κάποιους λογικούς κανόνες για να μπορέσετε να πετύχετε αποτελέσματα στο μάρκετινγκ διαδικτύου.

Τα "πρέπει" και "δεν πρέπει" κατά τη συγγραφή άρθρων στην ιστοσελίδα μας

Όσο περισσότερο κάνετε περιήγηση στο internet τόσο περισσότερη εμπειρία θα αποκτήσετε για αυτά που θα πρέπει να ακολουθήσετε ή γι' αυτά που δεν θα πρέπει όταν γράφετε άρθρα είτε στην ιστοσελίδα σας ή σε άλλες ιστοσελίδες όπως blog, forum κ.α. Η καλή γνώση αυτών των "πρέπει" και "δεν πρέπει" είναι το κλειδί για την επιτυχία σας στο internet marketing.

Ας ξεκινήσουμε με μια σειρά από αυτά που "δεν πρέπει" να κάνουμε

  • Δεν πρέπει ποτέ να αρχίσετε το άρθρο σας με τη φράση "Το ακόλουθο άρθρο είναι για την κηπουρική," (ή ό, τι συμβαίνει να είναι). Πρέπει πάντα να ξεκινάτε με ένα πρόβλημα μια τολμηρή ή τολμηρές δηλώσεις. Η ιδέα εδώ είναι να επιστήσετε την προσοχή του κοινού σας και να τους κάνει να θέλουν να μάθουν περισσότερα για το τι έχετε δημοσιεύσει.
  • Ποτέ μην κάνετε το άρθρο σας πάρα πολύ μακρύ. Μικρότερου μεγέθους άρθρα τείνουν να είναι πιο ισχυρά και έχουν λιγότερες πιθανότητες οι αναγνώστες σας να χαθούν στο άρθρο σας. Επίσης, όσο λιγότερα γράφετε τόσο λιγότερα λάθη θα κάνετε.
  • Δεν πρέπει να γράφετε το άρθρο σας σαν να είναι ένα μεγάλο μήνυμα πωλήσεων κάποιου προϊόντος. Μην ακολουθήσετε αυτή τη διαδικασία, δε θα βελτιώσει τα αποτελέσματά σας. Οι αναγνώστες σας που ψάχνουν για αληθινές πληροφορίες ή πιο συγκεκριμένα αναρωτιούνται "Τι θα μπορούσε να κάνει αυτό για μένα προσωπικά;" Δεν ψάχνουν για κάποιο υψηλών προδιαγραφών αντίγραφο αγγελιών.
  • Δεν πρέπει ποτέ να γεμίζετε υπερβολικά με λέξεις και φράσεις κλειδιά τα άρθρα σας. Οι διάφορες μηχανές αναζήτησης δεν το εκτιμούν αυτό καθόλου.
  • Δεν πρέπει να μπερδεύετε τους αναγνώστες σας, ξεκινώντας από μια πρόταση που ποτέ δε σταματά και δεν απαντά για τη λύση που προτείνεται να δώσετε στο άρθρο σας.

Και τώρα αυτά που θα πρέπει να συμπεριλαμβάνετε στα άρθρα σας

  • Γράψτε για τις ιδέες που έχετε βιώσει ή έχετε καλή εμπειρία. Όταν έχεις εμπειρία με ένα συγκεκριμένο θέμα, φαίνεται πάντα στο γράψιμό σας.
  • Πρέπει επιμεληθείτε το άρθρο σας, και στη συνέχεια να διορθώσετε άλλη μια φορά τα ορθογραφικά και γραμματικά λάθη πριν από τη δημοσίευση του στο διαδίκτυο. Μπορείτε να ζητήσετε και τη βοήθεια κάποιου με εμπειρία πάνω σ' αυτό.
  • Θα πρέπει να ακολουθείτε την τακτική του να γράφετε άρθρα και να τα υποβάλετε στους καταλόγους και άλλες ιστοσελίδες. Δε θα πρέπει να σταματήσετε μόνο με την απλή υποβολή τους σε λίγους αναγνώστες. Πρέπει να καταφέρετε πολλές υποβολές άρθρων για να επωφεληθείτε από αυτό.
  • Δώστε προσοχή στις στατιστικές μετρήσεις των άρθρων σας. Ποια από αυτά είναι κατάφεραν να κερδίσουν το ενδιαφέρον και είχαν περισσότερες επισκέψεις; Όταν το γνωρίζετε αυτό θα πρέπει να προωθήσετε ή να επιδείξετε αυτά τα συγκεκριμένα άρθρα με κάποιο τρόπο.

Τα άρθρα στην ιστοσελίδα σας πρέπει να τηρούν κάποιους από τους παραπάνω κανόνες

Τα παραπάνω είναι μερικά από αυτά που πρέπει να αποφύγετε ή να ακολουθήσετε όταν γράφετε ή και προωθήστε τα άρθρα σας για το internet marketing του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Εάν δεν καταφέρετε να λειτουργήσετε στον χώρο του μάρκετινγκ με το σωστό τρόπο, τότε σπαταλάτε το χρόνο σας. Μπορεί να έχετε γράψει τα καλύτερα άρθρα στον κόσμο, ωστόσο, εάν δεν προβάλλονται σωστά, ή δεν ακολουθείτε τις βασικές συμβουλές παραπάνω, πάλι χάνετε το χρόνο σας. Γιατί λοιπόν να μην το κάνετε με τον σωστό τρόπο από την αρχή; Επικοινωνήστε μαζί μας και δείτε πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε στη δημιουργία επιτυχημένων άρθρων για την ιστοσελίδα ή το blog σας. Είναι σίγουρο ότι πάντα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη γνώμη κάποιου ειδικού χωρίς αυτό να σας κοστίσει πολλά χρήματα.

Γιώργος Χατσιούλης Web Designer - Internet Marketing - Μηχανικός Συστημάτων

Γιώργος Χατσιούλης

Ο Γιώργος Χατσιούλης έχει ασχοληθεί με την κατασκευή ιστοσελίδων & Eshop, τη βελτιστοποίηση και προώθησή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Σαν μηχανικός συστημάτων πληροφορικής έχει ενεργή δράση από το 1996. Σπούδασε στις Ηνωμένες Πολιτείες στο CUNY Computer Science και ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη από το 1994. Έχει γράψει αρκετά άρθρα στο blog της Internet Technology Solutions που αφορούν την κατασκευή ιστοσελίδων, το SEO, τη βελτιστοποίηση και προώθηση ιστοσελίδων, καθώς και το διαδικτυακό μάρκετινγκ.


Αξιολόγηση :
(134 Αξιολογήσεις)

Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων

Internet Technology Solutions

Τριών Ιεραρχών 16, 562 24 Θεσσαλονίκη

Τηλ.: +30 2311 2411 78

Κιν.: +30 6942 777 942

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου του site χωρίς την γραπτή άδεια της Internet Technology Solutions.

Γιώργος Χατσιούλης Founder & CEO

Βρείτε μας στον χάρτη

Google Partners