Γιατί η δημιουργία ενός eshop είναι επωφελής για την επιχείρησή σας;
Ποιός θα έλεγε 10 χρόνια πριν ότι η δημιουργία ενός eshop είναι ο ευκολότερος και ταχύτερος τρόπος για να προσεγγίσουμε πελάτες σε όλο τον κόσμο; Η αλήθεια όμως είναι αυτή. Δεν υπάρχει πιο εύκολος και οικονομικός τρόπος για να δημιουργήσεις αφοσιωμένους πελάτες σε όλο τον κόσμο πουλώντας τα προϊόντα σου σε όλα τα μέρη της γης.
Η δημιουργία ενός e-shop δίνει τη δυνατότητα στα προϊόντα σας να είναι διαθέσιμα όχι μόνο τοπικά, αλλά και ότι όλοι σε όλο τον κόσμο που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και επομένως στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, γίνονται άμεσα δυνητικοί πελάτες σας. Από τη στιγμή που τα προϊόντα που παράγετε ή διαθέτετε στην τοπική αγορά σας μπορεί να καταναλωθούν ή να χρησιμοποιηθούν από ανθρώπους σε όλο τον κόσμο με την κατασκευή ενός e-shop oι υπηρεσίες που προσφέρετε και οι πωλήσεις των προϊόντων σας μπορούν να αυτοματοποιηθούν με τον οικονομικότερο τρόπο, διευκολύνοντας τόσο εσάς όσο και τον πελάτη σας.
Οφέλη και πλεονεκτήματα ενός eshop (ηλεκτρονικό κατάστημα)
Είναι γεγονός, λόγω της αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου, ότι χωρίς ιστοσελίδα ή και e-shop καθώς και την δημιουργία σελίδων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, λίγες επιχειρήσεις σήμερα μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά και να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους. Οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ο καλύτερος τρόπος προώθησης στον διαρκώς μεταβαλλόμενο, τεχνολογικό μας κόσμο. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι τα βασικά οφέλη των ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου για μια επιχείρηση.
Το Eshop προσφέρει προσιτότητα στον καταναλωτή
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πολύ οικονομικό στην κατασκευή του και κάνει τα προϊόντα σας εξαιρετικά προσιτά στο ευρύ κοινό. Το κόστος εγκατάστασης ενός e-shop είναι αμελητέο σε σύγκριση με το κόστος ενοικίαση εκτός φυσικού καταστήματος ή ακόμη και μιας αποθήκης. Η συντήρηση του είναι επίσης πολύ απλή όσον αφορά τη φιλοξενία και την καταχώρηση ονόματος χώρου (domain). Απ' την άλλη μεριά μπορείτε εύκολα να τροποποιήσετε τις πτυχές του ηλεκτρονικού σας καταστήματος καθώς αλλάζουν και επεκτείνονται οι στρατηγικοί σας στόχοι. Μπορεί να ξεκινήσετε με μερικές κατηγορίες και τη διάθεση κάποιων προϊόντων και μέσα σε λίγο διάστημα να τα διπλασιάσετε ή και να τα τριπλασιάσετε χωρίς να χρειάζεστε έξτρα αποθηκευτικό χώρο. Μπορείτε επίσης να αλλάξετε το είδος των προϊόντων που διαθέτετε σε αυτό ανάλογα με την τάση της αγοράς. Για όλα αυτά δε χρειάζεστε τίποτα παραπάνω παρά μερικές αλλαγές και προσθήκες προϊόντων στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Διεύρυνση αγοραστικού κοινού
Αυτό που μπορεί να παραχθεί στην περιοχή σας μπορεί να πουληθεί χιλιάδες μίλια μακριά σε ένα πολύγλωσσο και πολυπολιτισμικό κοινό μέσω της πρόσβασής του στο διαδίκτυο. Είναι πολλά τα παραδείγματα προϊόντων που ενώ μερικά χρόνια πριν πωλούνταν μόνο στην περιοχή ή την πόλη που τα παρήγαγαν τώρα μπορεί κάποιος που βρίσκεται στην άλλη άκρη του κόσμου να τα αγοράσει. Με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν υπάρχει λοιπόν περιορισμός στο πελατολόγιό σας και μπορείτε να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε όλο τον κόσμο.
Εξυπηρέτηση 24/7. Είστε πάντα ανοικτά!
Ενώ κοιμάστε, οι πελάτες σας μπορούν να αγοράζουν! Δεν υπάρχουν χρονικοί περιορισμοί που επιβάλλονται από το ωράριο λειτουργίας και τις επίσημες αργίες. Εφόσον το e-shop σας είναι έτοιμο και λειτουργεί, μπορείτε να δέχεστε παραγγελίες και να τις επεξεργάζεστε γρήγορα, διασφαλίζοντας ότι ο ταχυμεταφορέας μπορεί να παραδώσει το προϊόν σας στον πελάτη εντός δύο ημερών. Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι πάντα ανοιχτό και οι δυνητικοί σας πελάτες μπορούν να το επισκέπτονται οποιαδήποτε ώρα του εικοσιτετραώρου και να αγοράζουν χωρίς κανένα περιορισμό.
Δε χρειάζεστε πωλητές.
Σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το ίδιο το κατάστημα είναι ο πωλητής σας. Δε χρειάζεται να έχετε ακριβοπληρωμένους πωλητές όπως θα χρειαζόταν σε ένα φυσικό κατάστημα με ότι συνεπάγεται αυτό σε μισθούς, ασφαλιστικά κ.α. Το κόστος λειτουργίας ενός e-shop είναι σαφώς πολύ πιο οικονομική από το να έχεις υπαλλήλους / πωλητές σε ένα φυσικό κατάστημα. Ταυτόχρονα ενώ σε ένα φυσικό κατάστημα θα χρειαζόταν να απασχολείται ένας πωλητής για κάθε πελάτη εδώ έχεις πολλούς πελάτες να αυτοεξυπηρετούνται ταυτόχρονα πράγμα που σημαίνει πολλές ταυτόχρονες πωλήσεις!
Εύκολη πλοήγηση στις οθόνες προϊόντων.
Δε χρειάζεται να διαθέτετε χώρο προβολής για κάθε προϊόν που διαθέτετε στο κατάστημά σας. Σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε τα προϊόντα σας ανά τύπο, μέγεθος και χρώμα, διευκολύνοντας τον πελάτη να βρει αυτό που θέλει. Και είναι όλα εκεί χωρίς ο επισκέπτης να χρειάζεται να τα βλέπει σε κάποια βιτρίνα. Όλα σας τα προϊόντα έχουν τη δική τους προβολή. Ταυτόχρονα μπορείτε πολύ απλά να ενημερώνετε τον πελάτη / επισκέπτη για τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες κάθε προϊόντος. Τα βίντεο και τα γραφήματα μπορούν να εξηγήσουν πώς πρέπει να χρησιμοποιηθεί ένα προϊόν μέσω ηλεκτρονικών εγχειριδίων ή εικόνων που θα τους κατευθύνουν στη χρήση των προϊόντων που θα ήθελαν να αγοράσουν.
Δυνατότητα αξιολογήσεων.
Κάθε προϊόν σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει τη δυνατότητα να αξιολογείται από τους αγοραστές. Δυνατότητα που σαφώς είναι πολύ δύσκολο να υπάρξει σε ένα φυσικό κατάστημα. Κάθε αγοραστής γίνεται με αυτό τον τρόπο πωλητής του προϊόντος που έχει αγοράσει για τον επόμενο πελάτη. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο ιδιοκτήτης του eshop θα πρέπει να προσέχει όταν υπάρχει μια αρνητική κριτική. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα και θα πρέπει να ληφθεί αμέσως υπόψη και να επιλυθεί προς ικανοποίηση του πελάτη, διαφορετικά θα μπορούσε να επηρεάσει τις πωλήσεις όλου του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Σωστή διαμόρφωση και δομή ενός eshop.
Για να μπορέσετε να αυξήσετε τις πωλήσεις ενός eshop θα πρέπει πέραν της επισκεψιμότητας να είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να μετατρέπει αυτή την επισκεψιμότητα σε πωλήσεις. Πρέπει να υπάρχει σωστή δόμηση των κατηγοριών, προϊόντα με όμορφες επαγγελματικές εικόνες, σωστές περιγραφές, σωστές ετικέτες, σωστούς συνδέσμους και αρκετά άλλα που όχι μόνο βοηθούν στο SEO ενός e-shop, αλλά κυρίως τον επισκέπτη να βρει γρήγορα και στοχευμένα αυτό που θέλει και να το παραγγείλει.
Διαφήμιση και βελτιστοποίηση SEO.
Για να μπορέσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να φέρει τις πωλήσεις που επιθυμούμε θα πρέπει, όπως και για κάθε επιχείρηση, να γίνει σωστό μάρκετινγκ και διαφήμιση. Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι πολύ φθηνότερο από τις παραδοσιακές μεθόδους όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπο υλικό και άλλα, αλλά απαιτεί την ίδια προσοχή. Θα έχετε βέλτιστα αποτελέσματα αν βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας είναι από τις πρώτες που εμφανίζεται όταν ο επισκέπτης κάνει μια αναζήτηση για το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζετε ότι λαμβάνετε τους επισκέπτες που θέλουν πραγματικά τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας και είναι έτοιμοι να πληρώσουν για αυτά. Σημασία δεν έχει ο αριθμός των επισκέψεων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά η μετατροπή τους σε πελάτες. Ταυτόχρονα θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας τη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) που χρειάζεται το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Το SEO, είναι αλήθεια ότι είναι αρκετά περίπλοκο και περιλαμβάνει τα εξής: τίτλος σελίδας, επικεφαλίδες, έρευνα λέξεων-κλειδιών, βελτιστοποίηση URL, δομή ιστότοπου, μετα-περιγραφές, μετα-ετικέτες, δημιουργία συνδέσμων, σύνδεσμοι επιστροφής (backlinks), βελτιστοποίηση κώδικα και σελίδας, προτάσεις περιεχομένου, προγράμματα ανταλλαγής συνδέσμων κ.α. Εδώ δε θα πρέπει να ξεχνάμε τη δημιουργία ενός Blog όπου παρέχοντας υλικό στον αναγνώστη κάνει το eshop μας πιο αξιόπιστο και βοηθά κατά πολύ στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης. Μαζί με τη διαφήμιση στο διαδίκτυο (Google Adwords), PPC (πληρωμή ανά κλικ), μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα καθώς και άλλους τρόπους προώθησης, το SEO μπορεί να απογειώσει τις πωλήσεις του e-shop σας με πολύ μικρό κόστος.
Αναπτύξτε την επιχείρησή σας με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα
Τα παραπάνω πλεονεκτήματα είναι βασικά στοιχεία για να τα καταφέρετε στον σημερινό τεχνολογικό κόσμο. Η επιχείρησή σας θα αναπτυχθεί εκθετικά με την εισαγωγή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Σκεφτείτε αυτό ενώ αποφασίζετε ποια θα είναι η επόμενη φάση ανάπτυξης για την επιχείρησή σας. Αν πραγματικά θέλετε να αυξήσετε την εμβέλειά σας στην αγορά και να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, επενδύστε στη δημιουργία ενός e-shop ασχέτως αν διαθέτετε φυσικό κατάστημα. Ένα e-shop μπορεί να λειτουργεί παράλληλα με το φυσικό σας κατάστημα και φυσικά αν το "δουλέψετε" σωστά είναι πολύ πιθανό να το ξεπεράσει και στις πωλήσεις. Δώστε την ευκαιρία στην επιχείρησή σας να αναπτυχθεί. Αφιερώστε χρόνο στη δημιουργία και προώθηση ενός e-shop και κάντε το σωστά λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραπάνω παραμέτρους, ώστε το κόστος του να είναι ελάχιστο και τα κέρδη που θα σας αποφέρει πολλά. Ελάτε σε επαφή μαζί μας για να σας δώσουμε τις σωστές κατευθυντήριες γραμμές και να απογειώσουμε μαζί σας την επιχειρηματική σας δραστηριότητα.