Γράφτηκε από τον 
Νέες τάσεις SEO - Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης για το 2023

Ποιες είναι οι τάσεις του SEO για το 2023;

Το SEO όπως πολλοί γνωρίζετε είναι το ακρονύμιο για την φράση Search Engine Optimization (Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης). Αποτελείται δηλαδή από όλα εκείνα τα στοιχεία μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της προβολής ενός ιστότοπου και των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης στο google και σε άλλες παγκόσμιες μηχανές αναζήτησης. Ο κύριος στόχος του SEO είναι να κάνει έναν ιστότοπο να κατατάσσεται υψηλότερα στις SERP Search Engine Ranking Page που στην ουσία είναι οι σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Για να επιτευχθεί αυτό, δηλαδή η βελτιστοποίηση προβολής των σελίδων ενός ιστοτόπου, οι ειδικοί SEO εξετάζουν πως λειτουργούν οι αλγόριθμοι αναζήτησης και τι τείνουν να αναζητούν οι άνθρωποι. Το SEO λαμβάνει επίσης υπόψη την τεχνική πλευρά των πραγμάτων όπως η αρχιτεκτονική ιστοτόπων, οι χάρτες ιστότοπου, οι μετα-ετικέτες, κ.λπ. Όλοι αυτοί οι παράγοντες συμβάλλουν στο να γίνει ένας ιστότοπος φιλικός ως προς το SEO και επομένως πιο ορατός στους πιθανούς πελάτες. Αν και το SEO απαιτεί χρόνο και υπομονή, σίγουρα αξίζει τον κόπο μακροπρόθεσμα, καθώς σας βοηθά να κερδίσετε ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας. Αν ψάχνετε για τις καλύτερες λύσεις SEO και ψηφιακού μάρκετινγκ, τότε η Internet Technology Solutions μπορεί πραγματικά να βοηθήσει με τα 20+ χρόνια εμπειρίας στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και SEO.

Σε αυτό το άρθρο, θα αναφερθούμε σε μερικές από τις πιο σημαντικές τάσεις SEO που πιστεύουμε ότι θα ακολουθήσουν οι μηχανές αναζήτησης το 2023. Θα παρέχουμε επίσης συμβουλές για το πως μπορείτε να προσαρμόσετε τη στρατηγική SEO σας για να είστε μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Οι 7 πιο σημαντικές τάσεις SEO

 Ας δούμε λοιπόν τις 7 πιο σημαντικές τάσεις SEO που μπορείτε να ακολουθήσετε το 2023 χωρίς φυσικά αυτό να αποκλείει άλλες τεχνικές ή άλλους τρόπους βελτιστοποίησης που θα αποφέρουν όλα μαζί καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης για την ιστοσελίδα ή το eshop σας.

  • Τοπικό SEO (Local SEO)
  • Βελτιστοποίηση SERP επωνυμίας (Brand SERP Optimization)
  • Περιεχόμενο μακράς μορφής (Long-Form Content)
  • Χρήση Επιλεγμένων αποσπασμάτων (Featured Snippets)
  • SEO περιεχομένου βίντεο (Video Content SEO)
  • Βελτιστοποίηση εικόνων (Image Optimization)
  • Έρευνα λέξεων-κλειδιών (Keyword Research)

Βελτιστοποίηση χρησιμοποιώντας τοπικό SEO

Το τοπικό SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης του διαδικτυακού σας περιεχομένου, έτσι ώστε να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για ερωτήματα που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και περιλαμβάνουν μια γεωγραφική τοποθεσία. Αυτή η τοποθεσία είναι συνήθως η περιοχή στην ιποία δραστηριοποιείται ή βρίσκεται η επιχείρησή σας. Το τοπικό SEO είναι σημαντικό επειδή σας επιτρέπει να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες που αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σας στην περιοχή σας. Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε την προβολή της επιχείρησής σας και να προσελκύσετε νέους πελάτες. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για τοπικό SEO, όπως η διεκδίκηση της καταχώρισης της επιχείρησής σας σε καταλόγους όπως το Google My Business και το Bing Places, η βελτιστοποίηση του περιεχομένου του ιστότοπού σας για τοπικές λέξεις-κλειδιά και η δημιουργία αναφορών (αναφορές του ονόματος της επιχείρησής σας και διεύθυνση σε άλλες ιστοσελίδες). Εδώ θα μπορούσε να βοηθήσει η καταχώρηση των στοιχείων της επιχείρησής σας και σε τοπικούς καταλόγους επιχειρήσεων. Το τοπικό SEO είναι ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ κάθε μικρής επιχείρησης και μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την προσέλκυση νέων πελατών στην επιχείρησή σας. Βελτιώστε το Τοπικό σας SEO για να αποκτήσετε περισσότερους τοπικούς πελάτες.Τα 3 κορυφαία οφέλη του Google Analytics 4.

Βελτιστοποίηση SERP επωνυμίας

Το Brand SERP Optimization γνωστό και ως Brand SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης της σελίδας αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης για την μάρκα ή και την επωνυμία σας. Το SEO επωνυμίας βοηθά στη βελτίωση της ορατότητας και της οργανικής κατάταξης μιας επωνυμίας στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Το SEO επωνυμίας διευκολύνει τους πελάτες και τους πιθανούς πελάτες να βρουν μια επωνυμία στο διαδίκτυο. Είναι ένα σημαντικό μέρος οποιασδήποτε στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Με τη βελτιστοποίηση του SERP μιας επωνυμίας, οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα που προέρχεται από τον ιστό, τους δυνητικούς πελάτες και τις μετατροπές τους. Είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που θα πρέπει να είναι διαρκής και πάντα εξελισσόμενη. Καθώς οι αλγόριθμοι της Google αλλάζουν συνεχώς, οι στρατηγικές SEO επωνυμίας πρέπει επίσης να αλλάξουν, προκειμένου να συμβαδίζουν με τις τελευταίες τάσεις και ενημερώσεις. Το SEO επωνυμίας είναι ένα ουσιαστικό μέρος οποιουδήποτε σχεδίου ψηφιακού μάρκετινγκ και πρέπει να του δοθεί η προσοχή που του αξίζει. Προσπαθήστε καθημερινά να προβάλετε το Brand (επωνυμία) σας σε οποιοδήποτε και με οποιοδήποτε μέσο μπορείτε στο διαδίκτυο. Όσο περισσότερες σωστές αναφορές της επωνυμίας σας βρίσκει κάποιος στο διαδίκτυο τόσο περισσότερη εμπιστοσύνη για το brand σας έχει!

Περιεχόμενο μακράς μορφής Long - Form Content

Το περιεχόμενο μακράς μορφής έχει γίνει μια από τις τελευταίες τάσεις SEO. Ιστότοποι όπως το Forbes και η Huffington Post έχουν δημιουργήσει ολόκληρο το επιχειρηματικό τους μοντέλο γύρω από αυτό το είδος περιεχομένου. Αλλά γιατί το περιεχόμενο μεγάλης μορφής είναι τόσο αποτελεσματικό; Η απάντηση βρίσκεται σε δύο βασικούς παράγοντες SEO: αφοσίωση και χρόνο παραμονής. Οι αναγνώστες είναι πιο πιθανό να παραμείνουν περισσότερο χρόνο σε μια ιστοσελίδα ώστε να διαβάσουν ένα μεγαλύτερο άρθρο. Αυτό είναι γεγονός ότι στέλνει θετικά μηνύματα αφοσίωσης στην Google. Οι αναγνώστες μένουν σε μια σελίδα πολύ περισσότερο χρόνο με αποτέλεσμα το ποσοστό εγκατάληψης να γίνεται μικρότερο και η βαθμολογία των σελίδων πιο υψηλή. Με τη σειρά της, αυτή η υψηλότερη δέσμευση μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερη κατάταξη στα SERP (Σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης). Το περιεχόμενο μεγάλης μορφής τείνει επίσης να έχει υψηλότερο αριθμό λέξεων, γεγονός που σας δίνει περισσότερες ευκαιρίες να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά και φράσεις που αναζητούν οι δυνητικοί πελάτες. Ως αποτέλεσμα, η παραγωγή περιεχομένου μεγάλης μορφής θα πρέπει να αποτελεί βασικό μέρος οποιασδήποτε στρατηγικής SEO. Μην ξεχνάτε ότι σε κάθε περίπτωση για να κρατήσουμε τον αναγνώστη σε οποιαδήποτε σελίδα περιεχομένου στο site μας θα πρέπει το περιεχόμενο αυτό να είναι και ενδιαφέρον. Δεν υπάρχει περίπτωση να καθίσει κάποιος να διαβάσει κάποιο κακογραμμένο άρθρο.

Χρήση επιλεγμένων αποσπασμάτων (Rich Snippets)

Τα επιλεγμένα αποσπάσματα είναι ένας τύπος εμπλουτισμένου αποτελέσματος που εμφανίζεται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης. Παρέχουν στους χρήστες άμεσες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους και μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Για να βελτιστοποιήσετε τα επιλεγμένα αποσπάσματα, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι καλογραμμένο και ενημερωτικό. Πρέπει επίσης να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά SEO σε όλο το περιεχόμενό σας, ώστε η Google να μπορεί εύκολα να προσδιορίσει τι αφορά τη σελίδα σας. Εάν μπορείτε να κάνετε το περιεχόμενό σας φιλικό προς το SEO και ενημερωτικό, θα είναι πιο πιθανό να εμφανιστείτε σε επιλεγμένα αποσπάσματα και θα μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Τα επιλεγμένα αποσπάσματα μπορεί να είναι η τιμή ενός προϊόντος, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, η διαθεσιμότητά του, ο αριθμός και η βαθμολογία αξιολογήσεων και πολλά άλλα που δίνουν συγκεκριμένες πληροφορίες και προβάλλονται στις σελίδες των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης κάνοντας κάποιον να ακολουθήσει τον δικό σας σύνδεσμο παρά αυτόν του ανταγωνιστή.

SEO περιεχομένου βίντεο

Το περιεχόμενο βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε το κοινό σας και να μεταδώσετε το μήνυμά σας. Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε το SEO σας. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου βίντεο για SEO:

  • Χρησιμοποιήστε τίτλους και περιγραφές πλούσιους σε λέξεις-κλειδιά. Δεν θα πρέπει απλά να ανεβάζετε ένα video στο You Tube ή αλλού και να μην του δίνετε κάποιο περιγραφικό τίτλο εμπλουτισμένο με λέξεις κλειδιά.
  • Βελτιστοποιήστε τα βίντεό σας για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Μέσα στονν τίτλο και την περιγραφή του προσθέστε τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν ώστε να προσελκύσετε τα άτομα που τους ενδιαφέρει.
  • Δημιουργήστε σωστές περιγραφές των βίντεό σας. Μην απλά γράφετε λίγα λόγια για το video αλλά δώστε όσο το δυνατό περισσότερες πληροφορίες γι' αυτό εμπλουτίζοντάς το με τις σωστές λέξεις-κλειδιά.
  • Προωθήστε τα βίντεό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλους ιστότοπους. Προβάλλετε το video σας στην ιστοσελίδα σας. Δείξτε στους δυνητικούς πελάτες σας με ένα video τις δραστηριότητές ή και τα προϊόντα σας. Ανεβάστε το video αυτό σε όσα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορείτε και μοιραστείτε το με όσο πιο πολλούς μπορείτε. Κάθε προβολή του video σας ανεβάζει και την αξία του.

Ακολουθώντας τις πιο πάνω συμβουλές, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο βίντεο σας είναι φιλικό προς το SEO και σας βοηθά να προσελκύσετε περισσότερους θεατές και έτσι περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Βελτιστοποίηση εικόνων στο site σας

Οταν βελτιστοποιήστε τις εικόνες σας για SEO, βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας έχουν το σωστό μέγεθος, έχουν τις σωστές λέξεις-κλειδιά και φιλοξενούνται σε έναν γρήγορο διακομιστή. Η βελτιστοποίηση εικόνας είναι απαραίτητη για το SEO, επειδή βοηθά τον ιστότοπό σας να φορτώνει πιο γρήγορα, κάτι που είναι ένας από τους παράγοντες που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει την κατάταξη του ιστότοπού σας. Εδώ σημαντικό είναι να τονίσουμε ότι τα ονόματα των αρχείων των εικόνων θα πρέπει να είναι στα λατινικά και οι τίτλοι, κυρίως το Alt Title και οι περιγραφές τους στην γλώσσα που είναι η σελίδα που βρίσκονται. Αν θέλετε η ιστοσελίδα σας να είναι επιτυχημένη, βεβαιωθείτε ότι βελτιστοποιείτε τις εικόνες σας για SEO.

Έρευνα λέξεων-κλειδιών

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι τόσο σημαντική για κάθε επιχείρηση που θέλει να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό. Παρακολουθώντας συνεχώς τις τάσεις SEO και μεταβάλλοντας τη στρατηγική των λέξεων-κλειδιών σας ανάλογα, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας κατατάσσεται πάντα σε υψηλά επίπεδα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Στοχεύοντας τις σωστές λέξεις-κλειδιά, μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους κατάλληλους δυνητικούς πελάτες και να μετατρέψετε περισσότερους επισκέπτες σε πελάτες. Επομένως, εάν είστε σοβαροί με το SEO, φροντίστε να παρακολουθείτε τις τελευταίες τάσεις και να επενδύετε στην έρευνα λέξεων-κλειδιών. Είναι σίγουρο πως αυτή η τακτική όσο επίπονη κι αν είναι για μερικούς θα αποδώσει σίγουρα μακροπρόθεσμα. Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι ένα σημαντικό πράγμα όταν κάνετε SEO, χρησιμοποιείτε λέξεις-φράσεις κλειδιά που συγκεκριμενοποιούν αυτό για το οποίο γράφετε και λέξεις-κλειδιά χαμηλού ανταγωνιστικού χαρακτήρα όταν γράφετε ένα άρθρο για οποιοδήποτε θέμα. Παραδείγμα λέξης φράσης κλειδιού θα ήταν όχι απλά "μποτάκια" αλλά "μοντέρνα γυναικεία ψηλά μποτάκια". Μπορεί το "μοντέρνα γυναικεία ψηλά μποτάκια" να μην έχει πολλές αναζητήσεις αλλά όταν κάποιος θα το αναζητήσει τότε είναι πιο σίγουρο ότι θα επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας.

Συμπέρασμα

Το SEO πάντα αλλάζει και εξελίσσεται. Οι μηχανές αναζήτησης προσπαθούν συνεχώς να γίνονται πιο αξιόπιστες και να "φέρνουν" όχι απλά μόνο αποτελέσματα αλλά αξιόπιστα ποτελέσματα από αξιόπιστες πηγές. Ο ανταγωνισμός των ιστοσελίδων είναι μεγάλος και κάθε χρόνο μεγαλώνει. Τα πρώτα χρόνια του SEO αν απλά έφτιαχνες μια ιστοσελίδα που είχε τίτλο "οικονομικά παπούτσια" ήσουν στην πρώτη σελίδα του Google μια που δεν υπήρχε ανταγωνισμός. Αυτό που λειτουργούσε χθες δεν είναι απαραίτητο να λειτουργεί σήμερα και μπορεί να μην λειτουργεί αύριο. Είναι σίγουρο ότι αυτό που λειτούργησε χθες δεν θα είναι πλέον αποτελεσματικό. Γι' αυτό είναι σημαντικό να παραμένουμε ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις SEO. Σε κάθε περίπτωση όλα τα παραπάνω θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την κατάταξη των ιστοσελίδων σας στις μηχανές αναζήτησης. Χρειάζεται υπομονή και επιμονή αλλά είναι σίγουρο ότι θα δείτε αποτελέσματα σε βάθος χρόνου. Μην ξεχνάτε πως η Internet Technology Solutions βρίσκεται πάντα κοντά σας για να λύσει κάθε σας απορία. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε τις νέες τάσεις SEO για το 2023!.

Γιώργος Χατσιούλης Web Designer - Internet Marketing - Μηχανικός Συστημάτων

Γιώργος Χατσιούλης

Ο Γιώργος Χατσιούλης έχει ασχοληθεί με τη κατασκευή ιστοσελίδων & Eshop, τη βελτιστοποίηση και προώθησή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Σαν μηχανικός συστημάτων πληροφορικής έχει ενεργή δράση από το 1996. Σπούδασε στις Ηνωμένες Πολιτείες στο CUNY Computer Science και ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη από το 1994. Έχει γράψει αρκετά άρθρα στο blog της Internet Technology Solutions που αφορούν τη κατασκευή ιστοσελίδων, το SEO, τη βελτιστοποίηση και προώθηση ιστοσελίδων, καθώς και το διαδικτυακό μάρκετινγκ.


Αξιολόγηση :
(154 Αξιολογήσεις)

Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων

Internet Technology Solutions

Τριών Ιεραρχών 16, 562 24 Θεσσαλονίκη

Τηλ.: +30 2311 2411 78

Κιν.: +30 6942 777 942

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου του site χωρίς την γραπτή άδεια της Internet Technology Solutions.

Γιώργος Χατσιούλης Founder & CEO

Βρείτε μας στον χάρτη

Google Partners