Συμβουλές για την προώθηση της Wordpress ιστοσελίδας σας στα κοινωνικά δίκτυα
Πως θα μπορέσετε μόνοι σας να προωθήσετε την Wordpress ιστοσελίδα σας στα κοινωνικά δίκτυα.
Όπως πολλοί γνωρίζουν σωστή κατασκευή μιας ιστοσελίδας που θα φέρει αποτελέσματα δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Χρειάζεται εμπειρία και βαθιά γνώση στο πως λειτουργεί το διαδίκτυο γενικότερα. Προωθώντας την χρειάζεται ακόμη περισσότερο γνώση αλλά και υπομονή.
Η ιστοσελίδας σας φτιαγμένη με WordPress μπορεί να είναι η καλύτερα σχεδιασμένη ιστοσελίδα, η πιο ενημερωτική, ελκυστική και συναρπαστική ιστοσελίδα από τότε που ανακαλύφθηκε το Google, αλλά θα πρέπει να ενημερώσετε τον κόσμο ότι βρίσκεται εκεί γι' αυτούς που ενδιαφέρονται να την επισκευθούν. Σίγουρα, αυτό είναι δουλειά του SEO (βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης), αλλά στις μέρες μας, η παρουσία στα κοινωνικά μέσα αποφασίζει τη μοίρα σας, καλώς ή κακώς.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα θέλαμε να αναφερθούμε στην προώθηση της ιστοσελίδας σας στα κοινωνικά μέσα. Αυτό που μας ενδιαφέρει εδώ δεν είναι μόνο το πως να πείσετε τους ανθρώπους να ασχοληθούν με τις αναρτήσεις σας στα κοινωνικά μέσα, να ακολουθήσουν τα προφίλ σας και να αλληλεπιδράσουν, αλλά και πως να τους "μεταφέρετε" από τα κοινωνικά προφίλ στην ιστοσελίδα σας. Θα καλύψουμε όλα τα βασικά για να ξεκινήσετε και θα μιλήσουμε για καθένα από τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα ξεχωριστά παρακάτω:
Έτσι προετοιμάστε ένα μεγάλο φλιντζάνι καφέ και ας ξεκινήσουμε...
1. Ξεκινήστε με το να χτίσετε μια παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν να κάνουν με την παρουσία. Μόνο όταν οι άνθρωποι αρχίσουν να ακούνε για εσάς και αφού έχετε δημιουργήσει μια ταυτότητα εκεί για την ιστοσελίδα σας, θα μπορείτε να πείτε στον εαυτό σας ότι είστε στο σωστό δρόμο, κοινωνικά.
Επιλέξτε τα Κοινωνικά δίκτυα όπου θα εστιάσετε
Υπάρχουν απλά πάρα πολλά μεγάλα κοινωνικά δίκτυα σήμερα. Δεν μπορείτε να επικεντρωθείτε σε όλα αυτά. Όπως στη ζωή πρέπει να επιλέξετε τα όπλα για να δώσετε τις μάχες σας έτσι και στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, πρέπει να επιλέξετε τα δίκτυά σας. Το ερώτημα είναι όμως το πως θα αποφασίσετε ποιά όπλα θα επιλέξετε
Ας δούμε λοιπόν τι προσφέρει κάθε μεγάλο κοινωνικό δίκτυο:
Το Facebook είναι πραγματικά το πιο δημοφιλές δίκτυο. Με περισσότερους από 2,32 + εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες, είναι ένα δίκτυο στο οποίο οπωσδήποτε πρέπει να το χρησιμοποιήσετε, ανεξάρτητα από το είδος της ιστοσελίδας που διαθέτετε. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για το Twitter. Από τα μεγάλα ιστολόγια (blogs) μέχρι και εταιρείες B2B και διεθνείς οργανισμούς, κάθε σοβαρή ιστοσελίδα διατηρεί κάποιο επίπεδο παρουσίας στην πλατφόρμα αυτή. Έτσι λοιπόν, το Facebook και το Twitter είναι σίγουρα απαραίτητα για όλους τους ιστότοπους.
Όταν η ιστοσελίδα σας βασίζεται σε εικόνες όπως e-shops, περιοδικά τέχνης και σχεδίασης, έργα τέχνης, video κ.α. το Instagram είναι η πλατφόρμα που μπορεί να προσφέρει τα περισσότερα, όσον αφορά την προβολή του οπτικού περιεχομένου. Αυτό το δίκτυο προσφέρει επίσης λειτουργίες αγορών και η δημοτικότητά του, ως φορέα για το ηλεκτρονικό εμπόριο, βρίσκεται σε σταθερή άνοδο.
Το Pinterest και το Tumblr προσπαθούν να ακολουθήσουν το παράδειγμά του Instagram και ενώ πιθανότατα δεν θα ξεπεράσουν τη δημοτικότητα του Instagram σύντομα, εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν σημαντικές πλατφόρμες για ιστότοπους με οπτικό προσανατολισμό.
Το LinkedIn, πιστό στη φήμη του ως το "σοβαρό κοινωνικό δίκτυο", παραμένει η νούμερο ένα πλατφόρμα για επιχειρήσεις (μικρές, μεσαίες, νεοσύστατες εταιρείες, εταιρείες B2B, εταιρείες, ομίλους, ιδρύματα). Δεν νοείται να υπάρχει ιστοσελίδα σοβαρής επιχείρησης που θέλει να προβάλει σοβαρό προφίλ να μην έχει και να διατηρεί το προφίλ της στο Linkedin.
Το YouTube και το Vimeo είναι απαραίτητα για ιστότοπους που δημοσιεύουν πολύ περιεχόμενο σε βίντεο και οι Foursquare και Yelp είναι απαραίτητοι για ιστότοπους που βασίζονται σε τοποθεσίες επιχειρήσεων κυρίως χονδρικής(ειδικά σε βιομηχανίες τροφίμων, φιλοξενίας και ψυχαγωγίας).
Εγγραφή σε Ομάδες και Κοινότητες
Στα κοινωνικά δίκτυα, δεν μπορείτε να βασίζεστε αποκλειστικά στις δικές σας αναρτήσεις για αλληλεπιδράσεις με το κοινό σας. Για να δημιουργήσετε ακολούθους, πρέπει πρώτα να αλληλεπιδράσετε με άλλους στην ίδια ή σχετική κατηγορία και να συνδεθείτε με το υποψήφιο κοινό σας. Ο πιο γρήγορος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να συμμετάσχετε σε όσο το δυνατόν περισσότερες σχετικές ομάδες και κοινότητες, ειδικά στο Facebook και το LinkedIn.
Μόλις ενταχθείτε σε μια ομάδα, θα πρέπει να είστε ενεργός. Απαντήστε στις ερωτήσεις που εμπίπτουν στην αρμοδιότητά σας και κάντε ερωτήσεις που θα ενδιαφέρουν το κοινό της ομάδας ώστε να κινήσετε την περιέργεια των μελών της. Συνεργαστείτε με άλλους χρήστες και νιώστε τον παλμό του κοινού της ομάδας, για να μάθετε τι είναι αυτό που θέλουν και ποιες από τις ανάγκες τους μπορείτε να καλύψετε με την ιστοσελίδα σας.
Χρησιμοποιήστε το ίδιο λογότυπο για προφίλ, εξώφυλλο καθώς και εικόνες της επιχείρησης ή και των προϊόντων σας.
Το όφελος αυτής της προσέγγισης είναι διπλό. Πρώτα απ 'όλα, έτσι θα είστε είστε συνεπείς, βεβαιωθείτε ότι η ταυτότητα της επωνυμίας σας είναι ομοιόμορφη σε όλα τα κανάλια σας, καθώς και σε ολόκληρη την εν λόγω κοινωνική πλατφόρμα. Η συνολική σας παρουσία φαίνεται πιο επαγγελματική και αυτό είναι πάντα ένα συν. Δεν θα πρέπει είτε να αλάζετε συχνά το όνομά σας είτε να γεμίζετε το κοινονικό προφίλ με διάφορα λογότυπα που τελικά μπερδεύεουν.
Δεύτερον, επαναλαμβάνοντας το λογότυπό σας στα στρατηγικά σημεία όπως τις εικόνες του προφίλ σας, τις εικόνες της επιχείρησης και των προϊόντων σας και στη φωτογραφία εξωφύλλου σας - βεβαιώνεστε ότι η επωνυμία σας "σφραγίζεται" στο μυαλό των επισκεπτών σας. Όσο πιο εξοικειωμένοι είστε μαζί τους, τόσο πιο πιθανό είναι να αλληλεπιδρούν.
Χρησιμοποιήστε το ίδιο όνομα χρήστη με συνέπεια
Το ίδιο ισχύει και για το όνομα χρήστη σας. Αυτό μπορεί να εμπίπτει στην κατηγορία "δηλώνοντας το προφανές", αλλά δεν θα βλάψει να υπογραμμίσετε: το όνομα χρήστη σας πρέπει να είναι το ίδιο σε όλα τα προφίλ σας στα κοινωνικά μέσα και πρέπει να είναι το όνομα της μάρκας σας ή του ιστότοπού σας
Τα οφέλη είναι ίδια με τη χρήση του λογότυπου ως εικόνας προφίλ: διαιωνίζετε τον επαγγελματισμό σας και βεβαιώνεστε ότι όλοι γνωρίζουν καλά την επιχείρησή σας.
Τώρα που είστε έτοιμοι, ας δούμε πως μπορείτε να αξιοποιήσετε τα κοινωνικά μέσα για να προσελκύσετε επισκέπτες στον ιστότοπό σας.
2. Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο
Δεν μπορούμε να τονίσουμε αρκετά - το καλό περιεχόμενο είναι απολύτως ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του ιστότοπού σας, ανεξάρτητα από το είδος του.
Με τον όρο περιεχόμενο, εννοούμε τόσο το κείμενο όσο και το οπτικό. Εάν ο ιστότοπός σας είναι ένα ιστολόγιο ή ένα περιοδικό, προφανώς η κύρια εστίασή σας θα είναι στο κείμενο. Εάν, από την άλλη πλευρά, είναι κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα προϊόντων, το οπτικό σας περιεχόμενο (εικόνες, βίντεο, κινούμενα σχέδια κ.λπ.) θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί στο μέγιστο. Θα πρέπει κατά κάποιο τρόπο να γεμίσετε την πλατφόρμα με όλες τις εικόνες των προϊόντων σας.
Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι:
- Μακράς μορφής (εάν είναι κειμένου)
- Εξαιρετικά καλογραμμένο
- Πληροφοριακό
- Σχετικό με το θέμα ή και τα προϊόντα / υπηρεσίες σας
- Ελκυστικό
- Να μπορει να μοιράζεται.
Τώρα, ίσως αναρωτηθείτε τι σχέση έχει το περιεχόμενο με τα κοινωνικά μέσα. Είναι απλό - γράψτε ένα μακρύ, ενημερωτικό κομμάτι για ένα θέμα που σχετίζεται με τον κλάδο σας. Μοιραστείτε τον σύνδεσμο για την ανάρτηση στα κοινωνικά σας προφίλ, μαζί με μια μαγευτική εικόνα, έναν ελκυστικό τίτλο και μια λεζάντα που περιγράφει τόσο την ανάρτηση όσο και γαργαλάει τους χρήστες για να διαβάσουν τα υπόλοιπα.
Διατηρώντας το περιεχόμενό σας πάντα φρέσκο και μοναδικό, μπορείτε να διατηρήσετε τις επαφές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα την πολύ βελτιωμένη επισκεψιμότητα ιστότοπου.
3. Δημιουργία περιεχομένου βίντεο
Τα βίντεο είναι όλα της μόδας αυτές τις μέρες. Ανεξάρτητα από τη θέση σας, μπορείτε σίγουρα να επωφεληθείτε από την ανάρτηση βίντεο στα κοινωνικά σας δίκτυα. Αυτό το είδος περιεχομένου είναι εξαιρετικά συναρπαστικό και αποδεδειγμένα βελτιώνει τόσο την επισκεψιμότητα του ιστότοπου όσο και τις μετατροπές. Εδώ θα χρειαστείτε ίσως την βοήθεια κάποιου που μπορεί να δημιουργήσει ποιοτικά video. Θα μπορούσατε να απευθυνθείτε σε μια εταιρία multimedia και πιστέψτε με αξίξει το έξοδο.
Ιδανικές πλατφόρμες για το σκοπό αυτό είναι το YouTube και το Vimeo (προφανώς) αλλά και το Instagram και το Facebook, καθώς διαθέτουν εξέχουσες δυνατότητες βίντεο, όπως και ιστορίες (stories).
Όσον αφορά το είδος του περιεχομένου βίντεο που πρέπει να δημιουργήσετε, εξαρτάται από τη φύση του ιστότοπού σας και της επιχείρησής σας. Δοκιμάστε να δημιουγρήσετε video για το πως παράγονται τα προϊόντα σας, για το πωε εξυπηρετείτε τους πελάτες σας, για μαρτυρίες πελατών, για την χρήση των προϊόντων σας, και ούτω καθεξής.
Το σημαντικό εδώ είναι να αξιοποιήσετε όλες τις επιλογές που έχει να προσφέρει η πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε. Στην περίπτωση του YouTube, το οποίο συνιστούμε να χρησιμοποιείτε για τη φιλοξενία βίντεο, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει ένα κανάλι πλήρους επιλογής, με εικόνες, περιγραφές, συνδέσμους, ετικέτες κ.ο.κ. Ανεβάστε εκεί τα video σας προσέχοντας λέξεις κλειδιά σε τίτλους, περιγραφές και απαντάτε σε τυχόν σχόλια επισκεπτών
Σημειώστε ότι το YouTube είναι πολύ ισχυρό από μόνο του, είναι ταυτόχρονα μια υπηρεσία φιλοξενίας βίντεο, μια μηχανή αναζήτησης και ένα κοινωνικό δίκτυο! Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι το να κερδίζετε χρήματα στο YouTube δεν είναι τόσο περίπλοκο όσο νομίζετε και μπορεί να είναι αρκετά προσοδοφόρο. Επιπλέον, θα πρέπει πάντα να συνδέετε τα βίντεό σας στο YouTube με τα άλλα κοινωνικά προφίλ σας, συμπεριλαμβανομένου του LinkedIn. Η ενσωμάτωση ή η απλή δημοσίευση βίντεο έχει γίνει εξαιρετικά εύκολη σε όλες τις πλατφόρμες, οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην το χρησιμοποιήσετε.
4. Χρησιμοποιείστε διαφημίσεις επί πληρωμή
Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι υπάρχουν ορισμένες διαφορές μεταξύ του Google Ads και των διαφημίσεων κοινωνικής δικτύωσης. Δεν θα μπούμε σε λεπτομέρειες αυτήν τη στιγμή, αλλά ας πούμε ότι οι διαφημίσεις κοινωνικής δικτύωσης είναι ουσιαστικά απλούστερες και συχνά φθηνότερες από τις διαφημίσεις Google και εξυπηρετούν επίσης έναν ελαφρώς διαφορετικό σκοπό.
Με το Google, πληρώνετε για να εμφανίζεται το περιεχόμενό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το περιεχόμενό σας προβάλλεται σε χρήστες που ήδη αναζητούν το είδος του περιεχομένου που έχετε να προσφέρετε.
Με τις διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα, το περιεχόμενό σας εμφανίζεται σε εκείνους που μπορεί να μην γνωρίζουν ακόμη ότι χρειάζονται τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Μπορείτε να το τροποποιήσετε έτσι ώστε να εμφανίζεται σε εκείνους που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για αυτό που έχετε να προσφέρετε. Αυτό βασίζεται σε δημογραφικά δεδομένα, ενδιαφέροντα χρηστών και ούτω καθεξής. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις πληροφορίες που έχετε ήδη, όπως τη λίστα συνδρομών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Newsletters), για να στοχεύσετε πελάτες, με αποτέλεσμα την κατάλληλη επιστροφή στην ιστοσελίδα σας.
Όσον αφορά τον προϋπολογισμό, μπορείτε να ορίσετε κριτήρια για το πόσα χρήματα θέλετε να δαπανήσετε. Πραγματικά δεν χρειάζεται να είναι πολλά - μερικές φορές ακόμη και μόλις 50€ μπορούν να κάνουν τη διαφορά και μπορείτε να δαπανήσετε αυτά τα χρήματα όταν ταιριάζει καλύτερα στον προϋπολογισμό σας.
Όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε πραγματικά να χρησιμοποιείτε διαφημίσεις επί πληρωμή, είναι διαφορετικό για κάθε κοινωνική πλατφόρμα, αλλά σχεδόν όλα τα δίκτυα διαθέτουν κάποιου είδους μηχανισμό για διαφημίσεις επί πληρωμή. Το Facebook έχει την επιλογή "Boost Post", το Pinterest έχει την προώθηση καρφίτσας ενώ το LinkedIn και το Twitter έχουν διαφημίσεις κλικ σε ιστότοπους.
Το καλύτερο με τις πληρωμένες κοινωνικές διαφημίσεις είναι ότι εξακολουθούν να έχουν πολλές δυνατότητες και δεν είναι ακόμη τόσο κορεσμένες όσο άλλες μορφές πληρωμένης διαφήμισης, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να έχετε ακόμα αξιοπρεπή επισκεψιμότητα, με την προϋπόθεση ότι τα έχετε ρυθμίσει όλα σωστά.
5. Διαγωνισμοί, Δώρα και Σεμινάρια (Webinars)
Σε όλους μας αρέσει να παίρνουμε δωρεάν πράγματα, σωστά; Γιατί να μην χρησιμοποιήσετε αυτό το απλό ψυχολογικό τρικ ώστε να φέρετε τους οπαδούς σας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας;
Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν διαγωνισμό με βραβεία αλλά να τον διατηρήσετε αποκλειστικά στα προφίλ σας στα κοινωνικά μέσα (ή μόνο σε ένα από αυτά - για παράδειγμα, το Facebook). Δημιουργήστε μια σελίδα προορισμού για τον διαγωνισμό ή το giveaway και κάντε έναν σύνδεσμο για μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι άνθρωποι θα κάνουν κλικ στον σύνδεσμο σαν τρελοί (επειδή όλοι μας θέλουμε το δωρεάν) και από τη σελίδα προορισμού σας μπορείτε εύκολα να τα κατευθύνετε στον υπόλοιπο ιστότοπό σας.
Ένα άλλο έξυπνο πράγμα που πρέπει να κάνετε εδώ είναι να προσφέρετε επιπλέον ευκαιρίες για συμμετοχή στο διαγωνισμό (ή επιπλέον είδη προσφοράς) σε όσους μοιράζονται (προωθούν) τον διαγωνισμό σας (και επομένως τον ιστότοπό σας) στις δικές τους κοινωνικές σελίδες. Αυτό θα επεκτείνει σημαντικά την προσέγγισή σας και θα σας προσφέρει περισσότερες επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας.
Τα διαδικτυακά σεμινάρια (Webinars) είναι επίσης μια καλή ιδέα. Εάν έχει νόημα ο ιστότοπός σας να προσφέρει webinar, μπορείτε να το προωθήσετε και στο Facebook, το Instagram και το LinkedIn, φέρνοντας τους ενδιαφερόμενους χρήστες πίσω στον ιστότοπό σας. Για να κάνετε τους ανθρώπους να εγγραφούν, βεβαιωθείτε ότι είναι ξεκάθαρο ότι το webinar είναι δωρεάν και ότι προσφέρει πολύτιμες, δραστικές και δυνητικά κερδοφόρες πληροφορίες.
6. Μοιραστείτε Μαρτυρίες Πελατών
Ένα άλλο υπέροχο κομμάτι περιεχομένου που μπορείτε να δημοσιεύσετε στις σελίδες των κοινωνικών μέσων σας για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας είναι οι μαρτυρίες πελατών. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά είναι ταυτόχρονα εξαιρετικό για κάθε είδους επιχείρηση που προσφέρει υπηρεσίες.
Οι μαρτυρίες πελατών κάνουν θαύματα για την εμπιστοσύνη και την πίστη της μάρκας που προωθείτε. Βασικά λένε στους ανθρώπους ότι η επιχείρησή σας είναι πραγματική, ότι δεν είστε απατεώνας και ότι έχετε πραγματικά κάτι πολύτιμο να προσφέρετε.
Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να δημιουργήσετε μια σελίδα ή μέρος της σελίδας όπου θα συλλέξετε όλες τις μαρτυρίες πελατών σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια εικόνα με κείμενο (απόσπασμα) στις σελίδες σας στα κοινωνικά μέσα, συνδέοντας την πίσω στην ιστοσελίδα σας. Αυτό είναι το είδος του γρήγορου, εύκολου αλλά ουσιαστικού περιεχομένου που είναι ιδανικό για κοινή χρήση στα προφίλ σας.
Συγκεκριμένες συμβουλές για μεγάλα κοινωνικά δίκτυα
Ακολουθούν μερικές ιδέες για το πώς να χρησιμοποιήσετε συγκεκριμένα δίκτυα κοινωνικών μέσων για να προωθήσετε τον ιστότοπό σας.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε εδώ είναι να δημιουργήσετε μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook αφού βεβαίως έχετε δημιουργήσει το προφίλ σας. Αφού λοιπόν συνδεθείτε στο προφίλ σας μεταβείτε στις σελίδες Facebook, επιλέξτε την κατηγορία σας και συμπληρώστε τα στοιχεία. Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα έχει το ίδιο όνομα με τον ιστότοπό σας και ότι η διεύθυνση URL του ιστότοπού σας βρίσκεται στην ενότητα "Πληροφορίες". Ανεβάστε το προφίλ και τις φωτογραφίες εξωφύλλου (τουλάχιστον μία από αυτές θα πρέπει να είναι το λογότυπό σας) και, τέλος, φροντίστε το κουμπί "Call to Action", το οποίο είναι προσαρμόσιμο, ώστε να μπορεί να πει οτιδήποτε από τα πιο παραδοσιακά "Μάθετε περισσότερα", "Εγγραφείτε", "Καλέστε μας" ή "Ψωνίστε Τώρα" σε ό, τι άλλο θέλετε.
Μετά από αυτό, απλώς περάστε από τις μεθόδους που αναφέρονται παραπάνω - εγγραφείτε σε σχετικές ομάδες και κοινότητες και δραστηριοποιηθείτε σε αυτές. Προωθήστε διαγωνισμούς και δώρα, δημοσιεύστε εξαιρετικό και χρήσιμο περιεχόμενο και σκεφτείτε να ενισχύσετε τις αναρτήσεις σας (ως δυνατότητα επί πληρωμή).
Έχετε υπόψη σας κάτι συμαντικό εδώ: Είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσετε αξιοπρεπή οργανική επισκεψιμότητα στο Facebook. Ακόμα κι αν έχετε χιλιάδες άτομα που "άρεσαν" ή "ακολούθησαν" τη σελίδα σας. Το πιο πιθανό είναι ότι μόνο ένας διψήφιος αριθμός θα δει πραγματικά μια από τις αναρτήσεις σας. Γι' αυτό πιθανότατα θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις επί πληρωμή.
Επίσης, μην ξεχνάτε να είστε ενεργός σε διάφορες σχετικές κοινότητες. Οι χρήστες σε αυτές τις ομάδες είναι γενικά πιο επιρρεπείς σε αλληλεπίδράσεις και θα είναι περισσότερο πιθανό να επισκευθούν την ιστοσελίδα σας αλλά και να μοιράσουν το περιεχόμενό σας στο Facebook.
Στο Twitter, δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε ξεχωριστή σελίδα για το προφίλ της επιχείρησής σας - όλη η προώθηση μπορεί να προέλθει από τον κανονικό λογαριασμό σας. Ωστόσο, σίγουρα θα θέλετε να δημιουργήσετε ένα ειδικό προφίλ που θα χρησιμοποιήσετε μόνο για επαγγελματικούς σκοπούς, δηλαδή για την προώθηση του ιστότοπού σας στο Twitter.
Και πάλι, ανεβάστε το λογότυπο ως εικόνα προφίλ σας, επιλέξτε μια κατάλληλη, επεξηγηματική εικόνα εξωφύλλου και μην ξεχάσετε να γράψετε ένα συναρπαστικό βιογραφικό. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό αφού έτσι θα σας βρουν οι επισκέπτες του Twitter - χρησιμοποιώντας λέξεις -κλειδιά σας ως όρους αναζήτησης. Επίσης, εκεί θα τοποθετήσετε και τον σύνδεσμο στον ιστότοπό σας.
Σημειώστε ότι, σε αντίθεση με το Facebook, είναι απολύτως εντάξει να δημοσιεύετε πολλά στο Twitter. Η μοναδική φύση της πλατφόρμας ενθαρρύνει αυτό το είδος δυναμικής, οπότε χρησιμοποιήστε το για να μοιραστείτε περιεχόμενο, πρωτότυπο, συνδεδεμένο με τον ιστότοπό σας, καθώς και κοινόχρηστο περιεχόμενο από άλλες πηγές, όπως σχετικές ειδήσεις του κλάδου, απόψεις, φωτογραφίες, ακόμη και αστεία, (εφόσον σας το επιτρέπει η ταυτότητα του brand σας). Και μην ξεχνάτε να συμπεριλαμβάνετε πάντα hashtags, πουθ δεν είναι τίποτε άλλα από το σύμβολο της δίεσης (#) και την λέξη - φράση κλειδί, για να διευρύνετε την προσέγγισή σας.
Εάν θέλετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις επί πληρωμή για την προώθηση των αναρτήσεών σας. Αυτό είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε περιστασιακά, για παράδειγμα όταν έχετε μια πώληση. Το Twitter είναι πολύ καλό για να σας επιτρέπει να στοχεύετε το συγκεκριμένο κοινό για μια συγκεκριμένη ανάρτηση, οπότε προσπαθήστε να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό το χαρακτηριστικό.
Και πάλι, συνιστάται να ανοίξετε ένα επιχειρηματικό προφίλ στο Instagram, προκειμένου να αποκομίσετε τα οφέλη που προκύπτουν από αυτό (ορισμένα δεδομένα ανάλυσης) και, φυσικά, να εμφανιστείτε πιο επαγγελματικά.
Όσον αφορά τη χρήση του Instagram για να μεταφέρετε άτομα στον ιστότοπό σας, σημειώστε ότι δεν μπορείτε να συνδέεστε απευθείας από τις αναρτήσεις σας - από εκεί προέρχεται η περίφημη φράση "link in bio". Δημοσιεύστε πρωτότυπο, εντυπωσιακό περιεχόμενο και προσφέρετε κάτι αξιόλογο, διαφορετικά οι άνθρωποι δεν θα αντιμετωπίσουν τον κόπο να μετακινηθούν στο προφίλ σας, να βρουν το βιογραφικό σας και να κάνουν κλικ στον σύνδεσμο από εκεί. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε έκπτωση ή να προωθήσετε κάποιο είδος διαγωνισμού. Εάν έχετε δημιουργήσει μια σελίδα προορισμού για αυτόν τον σκοπό, βεβαιωθείτε ότι ο σύνδεσμος στο βιογραφικό οδηγεί σε αυτήν και όχι στην αρχική σας σελίδα.
Οι επιλογές επί πληρωμή στο Instagram αξίζουν επίσης να εξερευνήσετε. Οι διαφημίσεις φωτογραφιών και βίντεο λειτουργούν συνήθως με τον καλύτερο τρόπο, αν και οι διαφημίσεις ιστορίας αποκτούν επίσης δυναμική, χάρη στη λειτουργία "Swipe Up" που εισήχθη πρόσφατα.
Ένα σημαντικό πράγμα που πρέπει να έχετε κατά νου όταν πρόκειται για το Instagram είναι να βεβαιωθείτε ότι οι οπαδοί σας είναι πραγματικοί άνθρωποι. Υπάρχουν πάρα πολλά bots και ψεύτικοι λογαριασμοί εκεί έξω και η οικονομία "follow for follow" ανθεί σε γελοία επίπεδα. Οι ψεύτικοι ακόλουθοι δεν σας δίνουν απολύτως τίποτα, επειδή δεν θα πάνε στον ιστότοπό σας. Το μόνο που κάνουν είναι να αυξήσουν τον αριθμό των οπαδών σας, αλλά ακόμη και αυτό είναι προσωρινό, καθώς συνήθως απενεργοποιούνται μετά από μερικές ημέρες.
Το Instagram είναι μια οπτική πλατφόρμα, ο κύριος στόχος σας θα είναι να δημοσιεύσετε οπτικά ελκυστικές εικόνες και βίντεο υψηλής ποιότητας. Εάν δεν έχετε αρκετές πρωτότυπες εικόνες που σχετίζονται με τον ιστότοπο ή την επιχείρησή σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άλλα είδη ποιοτικών εικόνων, όπως καλά σχεδιασμένα γραφήματα, αποσπάσματα και ούτω καθεξής. Προσπαθήστε να δημοσιεύετε τουλάχιστον πέντε φορές την εβδομάδα και όχι περισσότερες από μία φορές, ίσως δύο φορές την ημέρα.
Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι αυστηρά «επαγγελματικός», μπορείτε να παραλείψετε εντελώς το LinkedIn. Εάν, ωστόσο, πιστεύετε ότι η επιχείρησή σας πρέπει να είναι μέρος αυτού του δικτύου, υπάρχουν μερικές στρατηγικές που πρέπει να δοκιμάσετε για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας το LinkedIn.
Ακόμα κι αν έχετε ήδη προσωπικό προφίλ, σας προτείνουμε να δημιουργήσετε ένα ξεχωριστό για την επιχείρηση ή την ιστοσελίδα σας. Λάβετε υπόψη ότι τα εταιρικά προφίλ δεν μπορούν να ενταχθούν σε ομάδες στο LinkedIn, αλλά μπορείτε να το κάνετε από το προσωπικό σας προφίλ, προωθώντας τον ιστότοπό σας, οπότε σίγουρα θέλετε να το διατηρήσετε ενεργό.
Όσον αφορά το προφίλ της εταιρείας σας, χρησιμοποιήστε ξανά το λογότυπο για το προφίλ και τις εικόνες σας και μην ξεχάσετε να βάλετε τον σύνδεσμο στον ιστότοπό σας εκεί ακριβώς στο βιογραφικό.
Βεβαιωθείτε ότι είστε ενεργός, τόσο στις ομάδες που σχετίζονται με τη θέση σας όσο και στο δικό σας προφίλ. Τα πράγματα που δημοσιεύετε θα εμφανίζονται στα χρονοδιαγράμματα των επαφών σας, οπότε βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε "σοβαρό", σχετικό και καλογραμμένο περιεχόμενο.
Όπως το Instagram, το Pinterest είναι μια εξαιρετικά οπτική πλατφόρμα. Υπάρχει όμως μια σημαντική διαφορά μεταξύ των δύο δημοφιλών δικτύων: ενώ το Instagram δεν επιτρέπει τη σύνδεση στις αναρτήσεις, το Pinterest αφορά μόνο τους συνδέσμους. Σχεδόν κάθε καρφίτσα που βλέπετε είναι ένας σύνδεσμος προς κάποια εξωτερική τοποθεσία. Αυτό σημαίνει ότι έχετε πολύ περισσότερες δυνατότητες να αυξήσετε την επισκεψιμότητα απευθείας στον ιστότοπό σας.
Όσον αφορά τις βέλτιστες πρακτικές σχετικά με το Pinterest, πρώτα απ 'όλα, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε πολλές κάθετες / όρθιες εικόνες. Εάν πρέπει, τροποποιήστε το περιεχόμενό και τι εικόνες σας ώστε να ταιριάζει σε αυτό το layout.
Για επαγγελματικά προφίλ, το Pinterest προσφέρει επίσης προωθημένα pins (καρφίτσες). Ο μηχανισμός είναι παρόμοιος με τις δημοσιευμένες αναρτήσεις σε άλλα δίκτυα: λειτουργεί με το μοντέλο κόστους ανά κλικ, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να πληρώσετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ
στην προωθημένη καρφίτσα σας. Ως εκ τούτου, είναι ένα καλό μοντέλο για ιστοσελίδες με προϋπολογισμό. Επιπλέον, προσφέρει την ευκαιρία να επεκτείνετε την προσέγγισή σας με βάση τα δικά σας δημογραφικά κριτήρια. Και αν οι καρφίτσες που προωθήσατε οδηγούν απευθείας στον ιστότοπό σας ακόμη καλύτερα!
YouTube
Με 1,9 δισεκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες, η δημοτικότητα του YouTube ξεπερνιέται μόνο από αυτή του Facebook. Και τα δύο δίκτυα είναι εντελώς διαφορετικά. Ως εκ τούτου, είναι σαφές ότι το YouTube αντιπροσωπεύει μια εκπληκτική δυνατότητα για την αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και μια ευκαιρία που απλά δεν μπορείτε να χάσετε.
Πρώτα απ 'όλα, θα πρέπει να ρυθμίσετε το κανάλι σας στο YouTube. Ονομάστε το όπως είναι και η ιστοσελίδα σας ή την επωνυμία σας και, για άλλη μια φορά, χρησιμοποιήστε το λογότυπο για την εικόνα προφίλ. Συμπληρώστε το βιογραφικό, φροντίζοντας να συμπεριλάβετε τον σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας, καθώς και συνδέσμους προς τα άλλα προφίλ σας στα κοινωνικά δίκτυα.
Στη συνέχεια, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε κάποιο πρωτότυπο περιεχόμενο για δημοσίευση και κοινή χρήση. Σε αυτό το άρθρο, δεν μας ενδιαφέρουν τόσο τα βίντεο που κάνουν μετατροπές, όσο αυτά που προωθούν την ιστοσελίδα σας. Βασικά, πρέπει να δημιουργήσετε βίντεο που είτε διασκεδάζουν είτε ενημερώνουν, όπως περιηγήσεις, βιτρίνες προϊόντων και πως και στη συνέχεια να καλέσετε τους θεατές στον ιστότοπό σας προσφέροντας δωρεάν (ebooks, εκπτωτικά κουπόνια, μαθήματα) για εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο ή για κοινωνικές συμμετοχές.
Μην ξεχνάτε να τοποθετείτε πάντα συνδέσμους στην περιγραφή του βίντεο και να χρησιμοποιείτε πολλές προφορικές εκκλήσεις για δράση, προσκαλώντας άτομα στον ιστότοπό σας.
Τελικές σκέψεις
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα περιβάλλον που σας κρατάει πάντα ενεργούς. Καθώς ο αριθμός των χρηστών αυξάνεται συνεχώς, αυξάνεται και ο αριθμός των ιστοσελίδων που προσπαθούν να τους προσεγγίσουν.
Σε ένα τόσο δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον, η προώθηση του ιστότοπού σας συχνά καταλήγει στο να γνωρίζετε τους κανόνες του παιχνιδιού και στη συνέχεια να τους ακολουθείτε κατά γράμμα. Πιο συγκεκριμένα, σημαίνει ότι, αφού αποφασίσετε σε ποια δίκτυα θα εστιάσετε, πρέπει να ακολουθήσετε τις τάσεις και τα στατιστικά στοιχεία για κάθε συγκεκριμένο δίκτυο ενεργώντας ανάλογα.
Επίσης, καμία στρατηγική για την προώθηση του ιστότοπού σας στα κοινωνικά μέσα δεν θα ήταν πλήρης χωρίς τα αναλυτικά στοιχεία. Ένα καλό εργαλείο ανάλυσης επισκεψιμότητας θα σας πει πόσοι επισκέπτες έρχονται στον ιστότοπό σας από τα κοινωνικά δίκτυα, ποια δίκτυα λειτουργούν καλύτερα και ποια στρατηγική αποδίδει τα καλύτερα αποτελέσματα. Χωρίς αυτό είναι πραγματικά σαν να βαδίζετε στα τυφλά.
Αν προβληματίζεστε και πιστεύετε ότι σας είναι κάπως δύσκολο να υλοποιήσετε όλα τα παραπάνω μπορείτε να το αφήσετε σε κάποιον πιο ειδικό. Υπάρχουν εταιρίες που μπορούν με το ανάλογο κόστος να "τρέξουν" καμπάνιες στα social media για την ιστοσελίδα και την επιχείρησή σας. Στην Internet Technology Solution μπορούμε να αναλάβουμε την προώθηση της ιστοσελίδας σας στα κοινωνικά δίκτυα. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας αποστείλουμε μια οικονομική προσφορά
Internet Technology Solutions