Κατασκευή Ιστοσελίδων Συχνές Ερωτήσεις
Συχνές ερωτήσεις πάνω στην Κατασκευή Ιστοσελίδων, το SEO, το Internet Marketing
Οι παρακάτω ερωτήσεις έχουν προκύψει από πελάτες που ήθελαν να ξεκινήσουν με τη δημιουργία ιστοσελίδας τους. Ελπίζουμε η παρακάτω λίστα να σας φανεί χρήσιμη και πιθανόν να απαντήσει κάποια από τα ερωτήματα σας.
1. Πώς η ιστοσελίδα μου θα «κατεβαίνει» με μεγάλη ταχύτητα;
Αυτό σχετίζεται με την ίδια τη δημιουργία ιστοσελίδας όσον αφορά το γραφιστικό κομμάτι και την ποιότητα του κώδικα του site. Εάν τα δύο παραπάνω στοιχεία υπάρχουν το επίσης σημαντικό είναι γρήγοροι και νέοι servers σε γρήγορο και αξιόπιστο data center που θα φιλοξενεί την ιστοσελίδα μας.
2. Πώς η ιστοσελίδα μου θα βγει ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης;
Η βελτιστοποίηση του site ξεκινάει από την ίδια τη δημιουργία της ιστοσελίδας. Ο κώδικας, οι λέξεις κλειδιά, και η δομή του site, τα κείμενα του κόμβου, η χειροκίνητη καταχώρηση στις μηχανές αναζήτησης είναι κομμάτια που συνθέτουν το παζλ για την υψηλή κατάταξη της ιστοσελίδας κυρίως στο Google που έχει ηγετικό ρόλο στις αναζητήσεις παγκοσμίως.
3. Εάν προβώ στη δημιουργία ιστοσελίδας με σκοπό τις on-line πωλήσεις θα μειώσω τις πωλήσεις μου στο φυσικό κατάστημα;
Η δημιουργία ιστοσελίδας με δυνατότητα On-line πωλήσεων είναι απλά άλλο ένα κανάλι διαφήμισης – πώλησης και δε λειτουργεί σε καμία περίπτωση ανταγωνιστικά με το φυσικό κατάστημα της ίδιας επιχείρησης αλλά το αντίθετο, προκαλεί εμπορική κίνηση συνολικά! Τα πρώτα χρόνια του ηλεκτρονικού εμπορίου υπήρχε η λανθασμένη αντίληψη ότι τα e-shops θα «κόβανε» πωλήσεις από τα φυσικά καταστήματα. Αυτό αποδείχτηκε στην πράξη λανθασμένο αφού όποιος είναι να ψωνίσει από μία ιστοσελίδα δε θα πήγαινε εκείνη τη στιγμή στο φυσικό κατάστημα ούτως η αλλιώς. Αντιθέτως, πολλοί on-line πελάτες που θα εξυπηρετηθούν σωστά επισκέπτονται κάποια στιγμή και το φυσικό κατάστημα της επιχείρησης, ιδίως για προϊόντα που πιθανόν θα ήθελαν να δουν από κοντά.
4. Η δημιουργία ιστοσελίδας θα φέρει περαιτέρω έξοδα στην επιχείρηση μου εκτός από τα έξοδα φιλοξενίας;
Στην περίπτωση εταιρικής και παρουσίασης των προϊόντων δεν υπάρχουν πάγια έξοδα αφού η εφαρμογή διαχείρισης επιτρέπει στον πελάτη να ανανεώνει χωρίς τεχνικές γνώσεις όλες τις ιστοσελίδες. Το ίδιο ισχύει και στα ηλεκτρονικά καταστήματα όπου υπάρχει πλήρη αυτοδιαχείριση από τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας. Το μόνο που μπορεί να χρειαστεί μετά από καιρό θα ήταν ο ανασχεδιασμός του e-shop όπως ακριβώς θα κάναμε ανακαίνιση στο φυσικό κατάστημα μας με σκοπό την αύξηση της εμπορικής κίνησης και των πωλήσεων.
5. Είναι αρκετή η προώθηση της ιστοσελίδας μου μόνο στις μηχανές αναζήτησης;
Σίγουρα οι μηχανές αναζήτησης πρέπει να είναι ο πρώτος τρόπος προώθησης μόλις ολοκληρωθεί η δημιουργία ιστοσελίδας. Εκτός των μηχανών αναζήτησης υπάρχουν και άλλοι τρόποι προβολής όπως τα Social Networks (Facebook, Twitter, MySpace κτλ.) το e-mail marketing, η τοποθέτηση διαφημιστικών banners και άλλα. Θα πρέπει ανάλογα με τον κλάδο και το αντικείμενο να γίνει ο σωστός on-line συνδυασμός marketing των παραπάνω δραστηριοτήτων ώστε τη δημιουργία ιστοσελίδας να ακολουθήσει ένα σωστό και αποτελεσματικό διαφημιστικό πλάνο. Σε κάθε διαφημιστική κίνηση θα πρέπει να υπάρχει μέτρηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων ώστε ο πελάτης να συνεχίσει με τις ενέργειες την υψηλότερη απόδοση στη διαφημιστική δαπάνη.
Έχετε κάποια ερώτηση που δε συμπεριλαμβάνεται στην παραπάνω λίστα;
Επικοινωνήστε τώρα στο 2311.2411.78 & 6942777942 ή γράψτε το μήνυμά σας και θα χαρούμε να σας δώσουμε αναλυτικές απαντήσεις.
Το σχεδιαστικό κάθε ιστοσελίδας είτε πρόκειται για εταιρική παρουσίαση ή για ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι επέκταση της offline εταιρικής παρουσίας και της ταυτότητας των προϊόντων ή υπηρεσιών σας. Η δημιουργία ιστοσελίδας πρέπει να ακολουθεί τους on-line κανόνες των sites αλλά να είναι και ανάλογη της παρουσίας της εκάστοτε εταιρίας ή επαγγελματία στην πραγματική αγορά.
Internet Technology Solutions