Γράφτηκε από τον 
10 τρόποι αύξησης επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας που λειτουργούν!

​​10 τρόποι για αύξηση της επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας που δουλεύουν!

Καθημερινά πολλές επιχειρήσεις, μικρές και μεγάλες, αγωνίζονται να βρουν νέους και καινοτόμους τρόπους για να αυξήσουνε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα τους.

Έχει αποδειχθεί ότι τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερος κόσμος επισκέπτεται ιστοσελίδες επιχειρήσεων ώστε να βρει αυτό που ψάχνει είτε αυτό είναι είδος πρώτης ανάγκης, είτε υπηρεσία, είτε κάτι πιο εξεζητημένο όπως κοσμήματα, αυτοκίνητα ή σπίτια. Η προβολή των προϊόντων ή και υπηρεσιών μιας επιχείρησης μέσω του διαδικτύου είναι ο πιο εύκολος και οικονομικός τρόπος. Υπάρχει πολλή παραπληροφόρηση στο διαδίκτυο σχετικά με το πώς να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες, κάτι που μπορεί να οδηγήσει στη χρήση των ίδιων κουρασμένων στρατηγικών ξανά και ξανά με αποτέλεσμα την μη εμφάνιση θετικών αποτελεσμάτων.

Δείτε παρακάτω 10 τρόπους για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας που πρεγματικά θα φέρουν αποτελέσματα!

Αν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας τόσο με οργανικούς τρόπους όσο και μέσω διαφήμισης, εδώ είναι 10 μέθοδοι που αποδεδειγμένα αποδίδουν αποτελέσματα.

1. Κάντε έρευνα λέξεων-κλειδιών

Για να πραγματοποιήσετε έρευνα λέξεων-κλειδιών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως τα Moz, Ahrefs και SEMrush. Αυτοί οι ιστότοποι δείχνουν ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές, πόσο συχνά οι άνθρωποι αναζητούν λέξεις-κλειδιά, πόσο ακριβή είναι η λέξη-κλειδί για διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ, σχετικές λέξεις-κλειδιά και πολύ πιο πολύτιμες πληροφορίες για την καθοδήγηση της στρατηγικής λέξεων-κλειδιών. Η πρόσληψη μιας εταιρείας SEO είναι πάντα μια επιλογή, καθώς μπορεί να προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες και να πραγματοποιήσει ελέγχους για να εντοπίσει ζητήματα που μπορεί να εμποδίζουν την εμφάνιση του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης. Κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας θα πρέπει να ελεγχθεί ώστε να πληρεί απλούς κανόνες όσο αναφορά το βασικό SEO. Αν θέλετε να έχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα στην κατάταξη των αναζητήσεων θα πρέπει όλες οι σελίδες να είναι SEO Ready! Η δημιουργία σελίδων οι οποίες είναι βελτιστοποιημένες όσο αναφορά τις λέξεις κλειδιά δεν είναι μια απλή υπόθεση χρειάζεται σωστές πρακτικές ώστε να αποφύγετε τα λάθη στην βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης.

2. Δημιουργήστε ενδιαφέρον & αξιομνημόνευτο περιεχόμενο

Οι χρήστες χρησιμοποιούν το Google για να βρουν συγκεκριμένες, εμπεριστατωμένες και ακριβείς απαντήσεις για τις ερωτήσεις τους και το περιεχόμενό σας θα πρέπει να υπάρχει για να παρέχει αυτές τις απαντήσεις. Δεν χρειάζεται να πλατειάζετε ή να δίνετε ανούσεις πληροφορίες μόνο και μόνο για να αυξήσετε το περιεχόμενό σας. Στην πραγματικότητα, οι ιστοσελίδες που διαθέτουν περιεχόμενο ιστολογίου (blog) παράγουν 434% περισσότερες εμφανίσεις στο ευρετήριο των μηχανών αναζήτησης από εκείνες που δεν το έχουν. Επιπλέον, οι ιστοσελίδες που δημοσιεύουν περισσότερες από 10 με 20 αναρτήσεις το μήνα λαμβάνουν σχεδόν 3,5 φορές περισσότερη επισκεψιμότητα από αυτες που δημοσιεύουν έως τέσσερα άρθρα. Αυτό φυσικά είναι πολύ λογικό. Έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να ευρετηριάσουν οι μηχανές αναζήτησης την ιστοσελίδα σου όταν έχεις περισσότερο ανανεωμένο και σωστό περιεχόμενο.

Η ουσία είναι ότι αν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας πρέπει να δημοσιεύετε τακτικά και να ερευνάτε τι θέλει να δει το κοινό σας.

3. Γράψτε αναρτήσεις σε άλλες ιστοσελίδες

Η ανάρτηση επισκεπτών σε άλλες παρεμφερείς ιστοσελίδες είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος δημιουργίας backlinks, ενίσχυσης της επισκεψιμότητας παραπομπών και αύξησης της κατάταξης των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Θα πρέπει πάντα να ερευνάτε διεξοδικά τις ιστοσελίδες του κλάδου σας για να κάνετε οποιαδήποτε προώθηση εκεί. Τα backlinks, όπως το λέει και η λέξη, είναι σύνδεσμοι που "δείχνουν" πίσω στην ιστοσελίδα σας. Αν λοιπόν βρείτε κάποια ιστοσελίδα που έχει υψηλής ποιότητας περιεχόμενο μπορείτε να ζητήσετε να ανεβάσετε εκεί κάποιο δικό σας άρθρο με συνδέσμους προς το δικό σας site.

Αρχικά, κοιτάξτε το περιεχόμενο ενός ιστότοπου και βεβαιωθείτε ότι είναι υψηλής ποιότητας, ελέγξτε το domain του και μελετήστε τις οδηγίες ανάρτησης επισκεπτών. Επίσης, ρωτήστε τον διαχειριστή του αν θα προωθήσει τη δημοσίευσή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αν θα προσθέσει κάποια ετικέτα.

Στην ουσία, αν καταφέρετε να δημοσιεύσετε κάποιο άρθρο εκεί, είναι σαν να έχετε ακόμη μια ιστοσελίδα που να προωθεί το δικό σας περιεχόμενο.

4. Διατηρήστε ενεργές τις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να σας δώσουν τεράστια βοήθεια όσον αφορά την προσέλκυση επισκεπτών. Ακολουθούν ορισμένοι τρόποι με τους οποίους γίνεται η προώθηση στα κοινωνικά δίκτυα και πρέπει να χρησιμοποιηθούν για την αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας στα μέσα αυτά:

  • Δημοσιεύστε περιεχόμενο (ιστολόγια, ηλεκτρονικά βιβλία, εικόνες, βίντεο κ.λπ.) στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σας.
  • Αλληλεπιδράστε με τους followers (ακολούθους) του προφίλ ή της σελίδας σας απαντώντας τους, αναδημοσιεύοντας το περιεχόμενό τους και προσθέτοντάς τους ετικέτες.
  • Χρησιμοποιήστε σχετικά hashtags με το περιεχόμενο της ιστοσελίδα σας.
  • Ενημερώστε τον σύνδεσμο στο βιογραφικό σας για να προωθήσετε νέο περιεχόμενο όταν κυκλοφορήσει.
  • Αλλάξτε μια φωτογραφία εξωφύλλου για να προωθήσετε νέο περιεχόμενο.
  • Προσθέστε ετικέτες επηρεαστές (influencers) που μπορεί να ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό σας.
  • Συμπεριλάβετε δελεαστικές πληροφορίες από το περιεχόμενο για να ενθαρρύνετε τους χρήστες να κάνουν κλικ στον σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας.
  • Απαντήστε σε άλλα άτομα που αναζητούν απαντήσεις με συνδέσμους στην ιστοσελίδα σας.

Μην ξεχνάτε τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένα ενεργό ποτάμι επισκεπτών που είναι έτοιμοι να τους κατευθύνετε προς την ιστοσελίδα σας. Δεν χρειάζεται πια μεγάλη προσπάθεια για να φέρεις μερικούς επισκέπτες καθημερινά στην σελίδα σου αρκεί να είσαι σταθερός στις προωθήσεις σου.

5. Χρησιμοποιήστε τη διαφήμιση για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας

Η διαφήμιση μέσω πληρωμένης αναζήτησης, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και διαφημίσεων προβολής είναι οπωσδήποτε ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για την αύξηση της επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας. Κάθε επιλογή έχει τα θετικά και τα αρνητικά της — για παράδειγμα, οι χρήστες μπορούν να αποκλείσουν τις διαφημίσεις προβολής και το μέσο κόστος ανά κλικ για το Google Ads στο δίκτυο αναζήτησης να είναι πολύ ψηλό για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσπαθούμε να διαφημίσουμε — επομένως είναι σημαντικό να ορίσετε προϋπολογισμούς και στόχους πριν επενδύσετε έναν τόνο χρήματα σε αυτό. Η αλήθεια είναι ότι η πληρωμένη διαφήμιση στο Google Ads είναι κάτι σαν χρηματιστήριο. Αν κάποιος ανταγωνιστής έχει και θέλει να ξοδέψει πολλά χρήματα για τη προώθηση της ιστοσελίδας του θα πρέπει και εσύ να ακολουθήσεις αν θέλεις να βγαίνεις ψηλά. Πρέπει πάντα να ζυγίζεις το κόστος της διαφήμισης με το κέρδος που σου αποφέρει. Εδώ θα ήταν χρήσιμο να συμβουλευτείς μια επιχείρηση που ασχολείται με την διαδικτυακή διαφήμιση ώστε οι διαφημιστικές καμπάνιες να είναι βελτιστοποιημένες και στην ουσία να ξοδεύουν όσο το δυνατό λιγότερα με αυτό που αποδίδουν.

Για παράδειγμα, όταν κάνετε διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ (PPC), είναι σημαντικό να ξεκινήσετε με μία καμπάνια και μερικές διαφορετικές ομάδες διαφημίσεων που περιέχουν τις λέξεις-κλειδιά που θέλετε να στοχεύσετε περισσότερο. Μόλις ξεκινήσει η καμπάνια και οι διαφημίσεις της, δείτε πως συμπεριφέρεται το κοινό με διάφορες λέξεις-κλειδιά. Ίσως μια λέξη-κλειδί να είχε ως αποτέλεσμα μόνο εμφανίσεις, οι οποίες δεν αύξησαν την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, ενώ μια άλλη να είχε ως αποτέλεσμα κλικ και μετατροπές.

6. Αποστολή ενημερωτικών δελτίων (Newsletters) με email

Η προώθηση περιεχομένου μέσω ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing) είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδας σας.

Δείτε μερικές βέλτιστες πρακτικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω Newsletters:

  • Συμπεριλάβετε δελεαστικές πληροφορίες από το περιεχόμενο στη γραμμή θέματος και στο σώμα του μηνύματος που πρόκειται να αποστείλετε. Χρησιμοποιήστε τις λέξεις "Προσφορές", "Ευκαιρίες", "Οικονομικά" κ.α.
  • Εισαγάγετε έναν σύνδεσμο ή ένα κουμπί στο οποίο οι συνδρομητές μπορούν να κάνουν κλικ για να διαβάσουν περισσότερο περιεχόμενο. Μην ενημερώνετε απλά αλλά επωφεληθείτε με κάποια κλικ στην ιστοσελίδα σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι τα email είναι φιλικά προς κινητά. Οι σύνδεσμοι θα πρέπει να είναι ευδιάκριτοι, καθώς το 46% όλων των ανοιγμάτων email γίνονται από κινητές συσκευές. Αυτό αφορά και την σελίδα προώθησης ή περισσότερων πληροφοριών. Πρέπει οπωσδήποτε να είναι φιλική σε κινητές συσκευές.
  • Χρησιμοποιήστε τακτικές εξατομίκευσης συμπεριλαμβάνοντας το όνομα του συνδρομητή. Μην απλά μιλάτε γενικά μέσα στο newsletter. Απευθυνθείτε στον εγγεγραμμένο χρήστη / συνδρομητή.
  • Κάντε το email οπτικά ελκυστικό με τη χρήση καλά σχεδιασμένων προτύπων. Χρησιμοποιείστε χρώματα που δείχνουν εμπιστοσύνη όπως το μπλε και το πράσινο.
  • Πραγματοποιήστε δοκιμή A/B για να δείτε ποιες εκδόσεις email λαμβάνουν περισσότερα ανοίγματα και κλικ. Μπορείτε να έχετε δύο ή και τρεις εκδόσεις παρόμοιων μηνυμάτων που θα αποστείλετε σε όλους. Μετά πρέπει να έχετε μετρήσιμα αποτελέσματα ώστε να δείτε πόσοι το άνοιξαν και πόσοι μεταφέρθηκαν στη ιστοσελίδα σας στο προωθημένο προϊόν ή την υπηρεσία.Υπάρχουν διάφορα συστήματα αποστολής Newsletters που έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα.

Μην αφήνετε τα πράγματα στην τύχη. Συνεργαστείτε με κάποιο ειδικό που μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό.

7. Δουλέψτε με τους Influencers (Επηρεαστές)

Οι επηρεαστές (Influencers) του κλάδου είναι πρόθυμοι να μοιραστούν περιεχόμενο που θα λατρέψουν οι ακόλουθοί τους. Οι επιχειρήσεις μπορούν να συνδεθούν με παράγοντες επιρροής με διάφορους τρόπους, όπως:

Επισημάνετε, χρησιμοποιώντας ετικέτες (tags) ή hashtags, τον influencer σε μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εάν το κομμάτι σας αναφέρεται στο περιεχόμενό του ή σε κάποια έρευνα που έχει κάνει ενδεχομένως να συμπεριλάβει στα σχόλιά ή στις αναρτήσεις του συνδέσμους σε σελίδες του site σας.
Ζητήστε από τον influencer για μια συνέντευξη με ερωτήσεις και απαντήσεις και, στη συνέχεια, περάστε ετικέτες (tags) ή email στον influencer όταν δημοσιεύσετε το περιεχόμενο του σχετικού άρθρου. Το πιο πιθανό είναι να μοιραστούν το περιεχόμενό σας με το κοινό τους και έτσι να αποκτήσετε επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας.
Κάντε μια συλλογή με πολλούς παράγοντες επιρροής (influencers) γράφοντας ένα άρθρο όπως "10 ειδικοί προβλέπουν αυξητικές τάσεις στις πωλήσεις για το 2022") και επισημάνετε κάθε έναν από αυτούς ως συμμετέχοντες κατά την προώθηση της ανάρτησης σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αναζητήστε επαγγελματίες που εργάζονται ως παράγοντες επιρροής (Influencers) για να εκτελούν αναρτήσεις με χορηγία στις σελίδες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πριν όμως το κάνετε αυτό θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα συγκεκριμένα άτομα είναι αξιόπιστα και έχουν πραγματικούς followers. Ζητήστε να σας δείξουν κάποιο portfolio ή ακόμη και να ξεκινήσετε δοκιμαστικά.
Εάν δεν είστε βέβαιοι από πού να ξεκινήσετε, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το HypeAuditor και το BuzzSumo για να βρείτε τους κατάλληλους Influencers (παράγοντες επιρροής) στον κλάδο σας ή απευθυνθείτε σε μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορεί να κάνει την προσέγγιση των influencers για εσάς.

8. Δημιουργήστε ένα χρήσιμο εργαλείο ή παρέχετε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία δωρεάν

Το να δώσετε στους υποψήφιους επισκέπτες σας κάτι χρήσιμο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα. Για παράδειγμα, μπορείτε να δώσετε κάποια δωρεάν δείγματα προϊόντων με αντάλλαγμα το email ή ακόμη και το τηλέφωνο του υποψήφιου πελάτη. Μπορείτε επίσης να δώσετε κάποια δωρεάν υπηρεσία όπως μελέτη χώρου αν αυτό αφορά κάποια υπηρεσία διακοσμητή, δωρεάν οικονομική προσφορά αν αυτό αφορά και υπηρεσία και προϊόντα και πολλά άλλα.

9. Υποβάλετε Δελτία Τύπου σε διάφορες ιστοσελίδες που έχουν επισκεψιμότητα και επιρροή

Όταν οι επιχειρήσεις δημιουργούν δελτία τύπου για να προωθήσουν τις υπηρεσίες ή και τα προϊόντα τους, δεν θα πρέπει απλώς να τα αναρτούν σε έναν ιστότοπο δελτίων τύπου και να περιμένουν να δουν τι θα συμβεί. Πρέπει να προωθήσουν ενεργά τις αναρτήσεις αυτές και να τις αποστέλλουν σε άλλες ιστοσελίδες και δημοσιεύσεις που επειρεάζουν τον κλάδο τους.

Όταν θέλουμε να ανακοινώσουμε τα καλά νέα της επιχείρησής μας, τα στέλνουμε σε ιστολόγια και δημοσιεύσεις του κλάδου μας που ενδεχομένως να διαβάζει το κοινό τους. Ως αποτέλεσμα, μπορούμε να συλλέξουμε δεκάδες νέους δυνητικούς πελάτες και να ενισχύσουμε την επισκεψιμότητα παραπομπών προς την ιστοσελίδα μας.

10. Ανταλλαγή επιστροφής συνδέσμων (Backlink exchange)

Σήμερα κάθε άλλο παρά ποτέ υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που προσπαθούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας τους και έτσι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για ανταλλαγές backlink. Πολλές επιχειρήσεις όπως η δικία σας διαθέτουν ιστοσελίδες με παρεμφερές περιεχόμενο. Απευθυνθείτε στους διαχειριστές σχετικών ιστοσελίδων με την επιχείρησή σας και προσφέρετε το περιεχόμενό σας ως πρόσθετο πόρο για να το συμπεριλάβουν σε μία από τις αναρτήσεις στην ιστοσελίδα τους. Με αυτό τον τρόπο τους παρέχετε υλικό για να εμπλουτίσουν την ιστοσελίδα τους και να προσφέρουν περισσότερες πληροφορίες στους επισκέπτες τους. Φυσικά στο κείμενο που θα τους αποστείλετε για να αναρτήσουν είτε στο blog είτε στην ιστοσελίδα τους, θα πρέπει να συμπεριλάβετε συνδέσμους προς τις αντίστοιχες σελίδες της δικά σας ιστοσελίδας τέτοιους ώστε να περιέχουν ως κείμενο τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας και αντίστοιχο σύνδεσμο. Για να προσθέσετε ένα επιπλέον κίνητρο προς τους ιδιοκτήτες των άλλων ιστοσελίδων, μπορείτε να προσφέρετε μια αμοιβαία επωφελή ανταλλαγή backlink, προσφέροντας να προσθέσετε έναν από τους συνδέσμους τους σε μια ανάρτησή σας στην δική σας ιστοσελίδα.

Οι μηχανές αναζήτησης πάντα ψάχνουν συνδέσμους που αναφέρονται σε άρθρα με σχετικό περιεχόμενο. Αν λοιπόν υπάρχει κάποια ιστοσελίδα με αρκετό περιεχόμενο που έχει σελίδες με συνδέσμους προς το δικό σας site, όπου οι σύνδεσμοι αυτοί αναφέρονται σε προϊόντα ή υπηρεσίας που παρέχετε εσείς τότε είναι η καλύτερη διαφήμιση στο site σας! Αυτό γιατί θα υπάρχει εκεί για πάντα, έρχεται από αξιόπιστη πηγή και σε τελική ανάλυση δεν σας κόστισε και τίποτε! Εάν οι επιχειρήσεις βρουν τον κατάλληλο συνεργάτη για την δημιουργία backlinks, μπορούν να σημειώσουν υψηλή επισκεψιμότητα.

Αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μου σήμερα

Λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω μεθόδους αύξησης της επισκεψιμότητας και συμπεριλαμβάνοντας όλες ή και κάποιες από αυτές, οι επιχειρήσεις μπορούν να αναμένουν να δουν μια αύξηση στην επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας τους με την πάροδο του χρόνου. Ενώ πολλές από αυτές τις τακτικές μπορούν να έχουν άμεσα αποτελέσματα, άλλες θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο και υπομονή. Η διαφήμιση, τα social και οι influencers τις περισσότερες φορές έχουν άμεσα αποτελέσματα όμως ενδέχεται να μη κρατήσουν για πολύ καιρό μια που απαιτούν συνέχεια. Μέθοδοι όπως η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης, η δημιουργία καλού περιεχομένου, η ανταλλαγή backlinks & η ανάρτηση άρθρων σας σε άλλες ιστοσελίδες μπορεί να μη έχουν άμεσα αποτελέσματα αλλά αυτά είναι διαχρονικά. Ίσως το πιο σημαντικό εργαλείο σε αυτή την προσπάθεια αύξησης της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας είναι η παρακολούθηση και ανάλυση των αποτελεσμάτων. Ακολουθείς μια μέθοδο όταν αυτή σου δίνει το ζητούμενο και την απορρίπτεις αν δεν έχεις από εκεί τα επιθυμητά αποτελέσματα. Συνεχίστε να προσπαθείτε για την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας δοκιμάζοντας πάντα ποικιλία μεθόδων και αναλύοντας τα αποτελέσματα.

Γιώργος Χατσιούλης Web Designer - Internet Marketing - Μηχανικός Συστημάτων

Γιώργος Χατσιούλης

Ο Γιώργος Χατσιούλης έχει ασχοληθεί με την κατασκευή ιστοσελίδων & Eshop, την βελτιστοποίηση και προώθησή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Σαν μηχανικός συστημάτων πληροφορικής έχει ενεργή δράση από το 1996. Σπούδασε στις Ηνωμένες Πολιτείες στο CUNY Computer Science και ζει και εργάζεται στην Θεσσαλονίκη από το 1994. Έχει γράψει αρκετά άρθρα στο blog της Internet Technology Solutions που αφορούν την κατασκευή ιστοσελίδων, το SEO, την βελτιστοποίηση και προώθηση ιστοσελίδων, καθώς και το διαδικτυακό μάρκετινγκ.


Αξιολόγηση :
(34 Αξιολογήσεις)

Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων

Internet Technology Solutions

Τριών Ιεραρχών 16, 562 24 Θεσσαλονίκη

Τηλ.: +30 2311 2411 78

Κιν.: +30 6942 777 942

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου του site χωρίς την γραπτή άδεια της Internet Technology Solutions.

Γιώργος Χατσιούλης Founder & CEO

Βρείτε μας στον χάρτη

Google Partners