Γράφτηκε από τον 
Αυξήστε την επισκεψιμότητα χωρίς SEO

Αύξηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδας χωρίς βελτιστοιποίηση SEO

Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) μπορεί να είναι μια εξαιρετική στρατηγική για την αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας, αλλά δεν είναι πάντα αρκετή. Φανταστείτε ότι βασίζετε την στρατηγική μάρκετινγκ της ιστοσελίδας σας αποκλειστικά και μόνο στο SEO για όλη σας την επισκεψιμότητα. Τι συμβαίνει όταν αλλάζει ο αλγόριθμος της Google; Είναι σίγουρο ότι κινδυνεύετε να χάσετε πιθανούς πελάτες!

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η διαφοροποίηση των μεθόδων αύξησης της επισκεψιμότητας στον ιστό μπορεί να προσφέρει καλύτερα αποτελέσματα. Ποτέ δεν επιλέγουμε και αακολουθούμε μια μόνο στρατηγική. Είναι δεδομένο ότι αν έχετε πολλές πηγές επισκεψιμότητας, η αλλαγή αλγορίθμων, που συχνά συμβαίνει στις μηχανές αναζήτησης, δεν θα σταματήσει τον αριθμό των επισκεπτών στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.Θα έχετε μια εργαλειοθήκη γεμάτη στρατηγικές βελτιστοποίησης για να διατηρήσετε την επιχείρησή σας σε λειτουργία. Η διαφοροποίηση της επισκεψιμότητάς σας στον ιστό μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη σε περιπτώσεις όπου υπάρχει μικρό περιθώριο βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης όπως στην περίπτωση μεγάλου ανταγωνισμού και πληθώρας ιστοσελίδων με παρόμοιο περιεχόμενο όπου η δυνατότητες αύξησης της επισκεψιμότητας είναι πολύ μικρές.

Ποιές είναι λοιπόν οι πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας χωρίς να ταλαιπωρείστε με την βελτιστοποίηση SEO, ώστε να μην μείνετε ποτέ ξανά έξω από το παιχνίδι από τις αλλαγές αλγορίθμων των μηχανών αναζήτησης; Θα δούμε επίσης πρακτικές συμβουλές που μπορείτε να αρχίσετε να εφαρμόζετε άμεσα, ώστε να μπορείτε να επιστρέψετε στο παιχνίδι σε περίπτωση που η επισκεψιμότητά σας είναι χαμηλή τον τελευταίο καιρό.

Γιατί πρέπει να προσπαθήσετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα χωρίς SEO;

Μπορείτε να δημιουργήσετε σημαντική κίνηση μόνο μέσω βελτιστοποίησης, αλλά δεν είναι όλη η επισκεψιμότητα ίση. Η επισκεψιμότητα υψηλής ποιότητας (που περιλαμβάνει χρήστες που είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μετατροπή) προσφέρει καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI), επομένως πρέπει να την ιεραρχήσετε. Με το SEO δεν έχετε αυτή την επιλογή. Στην περίπτωση που οι μηχανές αναζήτησης έχουν ευρετηριάσει ψηλά στα αποτελέσματά τους την ιστοσελίδα σας για κάποιες λέξεις κλειδιά δεν μπορείτε να ελέγξετε το είδος των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας. Μπορεί δηλαδή να βλέπετε υψηλή επισκεψιμότητα αλλά χαμηλό αριθμό τηλεφωνημάτων ή πωλήσεων μια που το είδος των επισκεπτών δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχετε. Μια διαφημιστική καμπάνια σε στοχευμένο κοινό θα είχε καλύτερα αποτελέσματα. Επιπλέον, εάν δεν είστε ειδικός στο SEO, μπορεί και να κάνετε ζημιά αντί να βελτιώσετε την επισκεψιμότητα σας. Έτσι θα πρέπει να εστιάσετε και σε άλλες στρατηγικές για να αυξήσετε αποτελεσματικά την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.

Όλα τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι αγνοείτε εντελώς το SEO. Όλες οι ιστοσελίδες, ανεξάρτητα από τη θέση τους, πρέπει να ακολουθούν τις βέλτιστες πρακτικές SEO για να αποφύγουν τις κυρώσεις από την Google και να διασφαλίσουν ότι ο ιστότοπος ευρετηριάζεται σωστά. Οι στρατηγικές που υπάρχουν παρακάτω μπορούν να είναι και πρέπει να είναι μια χρήσιμη προσθήκη σε μια στρατηγική βελτιστοποίησης SEO. Δεν γίνεται να έχεις αποτελέσματα ακολουθώντας μόνο μια στρατηγική αλλά συνδυασμό διάφορων στρατηγικών.

Κορυφαίες στρατηγικές για την αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας χωρίς την χρήση SEO

Ας δούμε λοιπόν κάποιες πολύ βασικές στρατηγικές αύξησης επισκεψιμότητας που δεν αφορούν το SEO παρακάτω:

1. Μάρκετινγκ περιεχομένου (Content Marketing)

Εάν έχετε ακούσει ή διαβάσει για το ψηφιακό μάρκετινγκ έστω και για λίγο, πρέπει να έχετε ακούσει τον όρο "μάρκετινγκ περιεχομένου". Με απλά λόγια, είναι ένας τρόπος για να διαφημίσετε οργανικά την επωνυμία σας μέσω περιεχομένου υψηλής ποιότητας. Οι στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου συχνά περιλαμβάνουν αναρτήσεις ιστολογίου, βίντεο στο YouTube, PDF με δυνατότητα λήψης, αναρτήσεις στα social ή και σε άλλες ιστοσελίδες κ.λ.π. Πολλές επιχειρήσεις, "ανεβάζουν" συχνά ενημερωτικές αναρτήσεις ιστολογίου (blog) στην ιστοσελίδα τους και άλλα δεδομένα σχετικά με την παραγωγικότητα, την επαγγελματική ζωή, τα προϊόντα τους και την καριέρα. Ταυτόχρονα δημιουργούν και ανεβάζουν video με παρόμοια θέματα. Μια ενημερωτική ανάρτηση ιστολογίου σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης για την αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστό προσελκύει χρήστες που ενδιαφέρονται για αυτά και έχουν το ιστολόγιο της επιχείρησης ως πηγή γνώσης. Πολλοί από αυτούς τους χρήστες κάνουν μετατροπές, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την επισκεψιμότητα του ιστότοπού τους και την απόδοση επένδυσης (ROI). Το πιθανότερο, για παράδειγμα, είναι να ψωνίσουν από το eshop αυτών των εταιριών παρά από κάποιο άλλο eshop.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν περιορίζεται σε αναρτήσεις ιστολογίου. Μπορεί να εξασφαλίσετε μέσω ήχου, μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους επισκέπτες σας. Μπορείτε να δοκιμάσετε να ξεκινήσετε ένα podcast ή να φιλοξενήσετε ένα διαδικτυακό σεμινάριο. Είναι αρκετές οι επιχειρήσεις και στην Ελλάδα που χρησιμοποιούν videos και online σεμινάρια για να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες στις ιστοσελίδες τους.

Σήμερα, οι περισσότερες εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπουν να δημοσιεύετε μια ποικιλία μορφών περιεχομένου, όπως φωτογραφίες, κλιπ ήχου, κείμενο μεγάλης μορφής και βίντεο. Μπορείτε να πειραματιστείτε με μία ή περισσότερες από αυτές τις μορφές για να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας.

2. Διαφημίσεις επί πληρωμή

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι σίγουρα επωφελές, αλλά μπορεί να κοστίσει, όταν γίνει με επαγγελματικό τρόπο, χρειάζονται αρκετά χρήματα, ειδικά αν πληρώνετε καταξιωμένους αρθρογράφους για να δημιουργήσουν πρωτότυπες, καλά ερευνημένες αναρτήσεις για εσάς ή διαφημιστικές εταιρίες για να δημιουργήσουν videos και online σεμινάρια. Τα περισσότερα από αυτά απαιτούν επίσης εβδομάδες ή μήνες για να δημιουργηθούν και τελικά να αποφέρουν αποτελέσματα, κάτι που δεν είναι ένα πρακτικό χρονοδιάγραμμα για πολλές επιχειρήσεις. Εάν θέλετε άμεσα αποτελέσματα με έναν προϋπολογισμό που μπορείτε να ελέγξετε, γιατί να μην δοκιμάσετε τις πληρωμένες διαφημίσεις;

Επτά στους δέκα Έλληνες χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σήμερα. Αυτό είναι περισσότερο από τα δύο τρίτα του πληθυσμού. Σκεφτείτε τις δυνατότητες που παρέχουν τα social media! Οι διαφημίσεις επί πληρωμή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να δημιουργήσουν αμέσως εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, κλικ στον ιστότοπό σας. Επιπλέον, με τις νέες πλατφόρμες διαφήμισης και μέσων κοινωνικής δικτύωσης που εμφανίζονται και καινοτομούν τακτικά, η προβολή των διαφημίσεών σας στα σωστά άτομα γίνεται πιο εύκολη από ποτέ. Για παράδειγμα, το Facebook προσφέρει λεπτομερείς προσωπικότητες πελατών και πολλαπλές επιλογές στόχευσης, ώστε να μπορείτε να θέσετε την επιχείρησή σας μπροστά στους πελάτες-στόχους σας χωρίς να σπαταλήσετε πολλά χρήματα σε μαζική διαφήμιση.

Είναι δεδομένο λοιπόν ότι οι πληρωμένες διαφημίσεις στο Facebook αλλά και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να εμμείνετε στις μεγαλύτερες πλατφόρμες για αποτελεσματική διαφήμιση. Στην πραγματικότητα, η διαφήμιση σε λιγότερο γνωστές πλατφόρμες των οποίων το κοινό ευθυγραμμίζεται με τα προϊόντα σας μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική μακροπρόθεσμα. Για παράδειγμα, αν ο ιδανικός πελάτης σας περιλαμβάνει έφηβους που απολαμβάνουν stories και περίεργες ιστορίες, θα είχατε πολύ καλύτερα αποτελέσματα με τη διαφήμιση στο Instagram και ίσως καλύτερα στο Tik Tok και όχι τόσο στο Facebook ή στο YouTube.Σε περίπτωση που σκέφτεστε ότι οι πληρωμένες διαφημίσεις θα χρειαστούν πολλά χρήματα, θυμηθείτε, δεν χρειάζεται να ξοδέψετε 1.000 ευρώ την πρώτη σας μέρα. Μπορείτε βελεγχόμενα να αυξήσετε και να μειώσετε το ημερήσιο κόστος των διαφημίσεών σας.

Ξεκινήστε με 5 - 10 € ημερησίως και δείτε τι θα συμβεί. Κάντε το για μια εβδομάδα, απλώς για να μάθετε πώς λειτουργούν οι διαφορετικές πλατφόρμες μέσων. Όταν, παρακολουθώντας τα αποτελέσματα και την κίνηση στην ιστοσελίδα σας, δείτε ότι αυτό πραγματικά αποδίδει και οι επισκέψεις μετατρέπονται σε πωλήσεις τότε μπορείτε να αυξήσετε ή και να μειώσετε το ημερήσιο budget σας.

3. Στρατηγικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας είναι αναμφίβολα να συναντάτε τους πελάτες σας όπου τους αρέσει να "κάνουν παρέα". Όπως είδαμε νωρίτερα, σχεδόν όλοι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σήμερα. Η ενίσχυση των προσπαθειών μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέους χρήστες, να αναπτύξετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σας.

Πώς να πετύχω την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα μου μέσω των social media;

Όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν μπορείτε απλά να μπείτε σε "συνομιλίες" και να ζητήσετε από τους ανθρώπους να αγοράσουν κάτι από εσάς ή να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας. Σκεφτείτε πως θα παρουσιάζατε την επωνυμία σας στην πραγματική ζωή όταν συναντάτε ένα άτομο για πρώτη φορά. Θα τους μιλούσατε αμέσως για τις πωλήσεις; Τι θα λέγατε να παρέχετε λεπτομέρειες για το προϊόν / την υπηρεσία σας χωρίς πρώτα να συστηθείτε; Δεν γνωρίζω πολλούς που θα μιλούσαν σε κάποιο άγνωστο και μάλιστα θα καθόταν να τον ακούνε για κάτι που έχει να τους πουλήσει ή να τους προωθήσει κάποιο προϊόν. Θυμηθείτε επίσης ότι οι χρήστες επισκέπτονται τις προτιμώμενες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για ψυχαγωγία και όχι για πώληση. Οι social πλατφόρμες δεν είναι ακόμη eshops! Για να βεβαιωθείτε ότι οι προσπάθειές σας θα έχουν καλή αποδοχή, πρέπει πρώτα να προσφέρετε αξία και να αναπτύξετε θετικές σχέσεις με τους πιθανούς "οπαδούς" (followers) σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό κοινοποιώντας ενημερωτικές αναρτήσεις όπως το πως γίνεται κάτι ή πως λειτουργεί κάτι άλλο ώστε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον τους. Μπορείτε να δημοσιεύσετε διασκεδαστικές φωτογραφίες, stories ή videos που αφορούν την επιχείρηση ή τους υπαλλήλους σας.

Δείτε μερικές επιλογές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

  • Εγγραφείτε σε σχετικές ομάδες του Facebook. Υπάρχουν πολλές ομάδες και είναι σίγουρο ότι θα βρείτε εκεί μια και περισσότερες ομάδες που θα δείξουν ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας.
  • Μοιραστείτε χρήσιμα άρθρα/βίντεο σε αυτές τις ομάδες. Ανεβάστε αυτά τα άρθρα ή τα video στην ιστοσελίδα σας και προωθήστε τα μέσα σε αυτές τις ομάδες.
  • Δημοσιεύστε ενημερώσεις σχετικά με τα πιο πρόσφατα προϊόντα της εταιρείας σας. Ενημερώστε το blog σας με τέτοια άρθρα και αναρτήστε τους συνδέσμους με κάποια περίληψη σε αυτές τις κοινωνικές ομάδες.
  • Φιλοξενείστε διαγωνισμούς και δώρα στην σελίδα σας στο Facebook. Πολλοί είναι αυτοί που σίγουρα θα ενδιαφερθούν να αποτήσουν κάποιο δώρο μέσω διαγωνισμών και έτσι να έρθουν σε επαφή με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
  • Αφήστε προσεκτικά σχόλια για περιεχόμενο που δημιουργούν η χρήστες των κοινωνικών δικτύων. Πολλοί θα ήθελαν να σχολιάσετε κάποια ανάρτησή τους και πολλοί θα ήθελαν να διαβάσουν σχετικά και σωστά σχόλια σε κάποια ανάρτηση.

Σε όλα τα παραπάνω φυσικά πρέπει να είστε σταθεροί και επαναλαμβανόμενοι χωρίς βέβαια να κουράζετε τους χρήστες. Δεν φτάνει μια και δύο φορές για να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα χρειάζεται χρόνος και αρκετή προσπάθεια.

4. Στρατηγικές δημιουργίας συνδέσμων

Όταν μιλάμε για βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης - SEO, η δημιουργία συνδέσμων (backlinks) έρχεται συχνά στο μυαλό. Όταν αξιόπιστες ιστοσελίδες συνδέονται με το περιεχόμενό σας, ο αλγόριθμος όλων των μηχανών αναζήτησης ευνοεί τον ιστότοπό σας και αυξάνει την κατάταξή του στη σελίδες αναζήτησής τους. Αυτό βέβαια ακούγεται χρήσιμο, αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Γνωρίζατε ότι η δημιουργία συνδέσμων μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστό χωρίς να βασίζεστε στο SEO; Η δημιουργία συνδέσμων για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας είναι μια διαδικασία κατά την οποία επικεντρώνετε τις στρατηγικές σας στην επέκταση της απήχησής σας, στην τοποθέτηση του περιεχομένου σας σε νέους χρήστες και στη δημιουργία συζητήσεων γύρω από την επωνυμία σας. Αυτό είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό backlink σε μια ανάρτηση ιστολογίου (blog). Η δημιουργία συνδέσμων για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας απαιτεί περισσότερο σχεδιασμό και πόρους, αλλά η επένδυση αξίζει τους δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας που θα λάβετε. Μην ξεχνάτε ότι ένας σύνδεσμος backlink θα υπάρχει εκεί για πολύ καιρό και θα μνημονεύει την ιστοσελίδα σας για χρόνια.

Δείτε παρακάτω ορισμένες συμβουλές για την ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών δημιουργίας συνδέσμων για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου:

  • Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας: Δημιουργήστε ενδιαφέρουσες αναρτήσεις με δυνατότητα κοινής χρήσης και ενθαρρύνετε τους ακόλουθούς σας να απαντήσουν και να μοιραστούν το περιεχόμενό σας.
  • Εργαστείτε με διαχειριστές & ιδιοκτήτες άλλων ιστοσελίδων: Ανταλλάξτε άρθρα που περιέχουν συνδέσμους προς την ιστοσελίδα σας.
  • Σκόπιμες δημοσιεύσεις ιστολογίου: Επιλέξτε μοναδικές δημοσιεύσεις που ευθυγραμμίζονται με τα βασικά ενδιαφέροντα των αναγνωστών σας και δημοσιεύστε τες σε ιστολόγια άλλων.

5. Αλληλεπιδράστε με άλλα ιστολόγια

Το ιστολόγιο επισκεπτών είναι μια αποτελεσματική στρατηγική που οδηγεί στην επισκεψιμότητα, με στόχο να αξιοποιήσει το κοινό κάποιου άλλου για να διευρύνει την απήχηση της επωνυμίας σας.Σκεφτείτε το: Κάποιος στην θέση σας έχει πολλούς, αφοσιωμένους ακόλουθους. Φανταστείτε αν μπορούσατε να βάλετε το περιεχόμενό σας σε δικές τους ιστοσελίδες. Πόσο θα μπορούσατε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της δικιάς σας ιστοσελίδας;

Το ερώτημα εδώ είναι : Γιατί να δημοσιεύσει κάποιος την δικιά σας ανάρτηση; Αυτό είναι και το κλειδί για επιτυχημένα άρθρα.
Όλοι αναζητούν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Εάν μπορείτε να παρέχετε μια καλά ερευνημένη, χρήσιμη ανάρτηση δωρεάν, οι άνθρωποι είναι συχνά ανοιχτοί στη δημοσίευσή της στην ιστοσελίδα τους. Σε τελική ανάλυση, ωφελεί το κοινό τους με μηδενικό κόστος. Είναι σίγουρο ότι θα θέλουν να δημοσιεύσουν τη ανάρτησή σας γιατί και δίνει σωστή και εμπεριστατωμένη πληροφορία στο κοινό τους αλλά και οι ίδιοι δεν έκαναν στην ουσία κάτι παραπάνω από το να την δημοσιεύσουν

Γιατί να δώστε όμως δωρεάν πολύτιμο περιεχόμενο;
Η απάντηση είναι απλή : Είναι σίγουρο ότι θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε πρόσβαση σε εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες νέους χρήστες, ανάλογα την ιστοσελίδα που θα ανέβουν, πολλοί από τους οποίους θα μπορούσαν να γίνουν μακροπρόθεσμοι πελάτες.

Είναι μια κατάσταση win-win, όμως πρέπει να προσέχετε πως θα την προσεγγίσετε. Ξεκινήστε αναζητώντας ιστολόγια και δημοσιεύσεις πολυμέσων που δημοσιεύουν περιεχόμενο σχετικό με την επιχείρησή σας. Εάν θέλετε να βρείτε ιστολόγια στον κλάδο σας που δέχονται αναρτήσεις επισκεπτών, χρησιμοποιήστε τα ακόλουθα ερωτήματα αναζήτησης για να δείτε πιο συγκεκριμένα αποτελέσματα:

  • Κλάδος επιχείρησης + "γράψτε για εμάς"
  • Κλάδος επιχείρησης + "υποβολή ανάρτησης επισκέπτη"
  • Κλάδος επιχείρησης + "ιστοσελίδες που δέχονται αναρτήσεις επισκεπτών"
  • Γράψτε άρθρο επισκέπτη + "Κλάδος επιχείρησης" + ιστολόγιο

Είναι σίγουρο ότι μετά από μια μικρή έρευνα όχι μόνο θα βρείτε τέτοιου είδους ιστολόγια (blogs) αλλά θα δείτε και τι "κάνει" ο ανταγωνισμός!

Όταν βρeείτε τα ιστολόγια που θα σας ενδιέφεραν, στείλτε ένα αίτημα. Οι περισσότερες ιστοσελίδες που δέχονται άρθρα προς δημοσίευση, θα έχουν οδηγίες δημοσίευσης που μπορείτε να ακολουθήσετε. Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες προσεκτικά για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για δημοσίευση. Σε αυτό θα μπορούσαμε να προσθέσουμε και την επιλογή χρήσης σχολίων ιστολογίου ως τρόπο δημιουργίας επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας.

Πώς ακριβώς χρησιμοποιείτε τα σχόλια για τη δημιουργία επισκεψιμότητας; Δείτε μερικούς απλούς κανόνες:

  • Όταν αφήνετε ένα σχόλιο, βεβαιωθείτε ότι προσθέτετε κάτι που αξίζει τον κόπο στη συζήτηση. Δεν ωφελεί να αφήνετε σχόλια όπως "Καταπληκτική ανάρτηση!" ή "Ωραίος ιστότοπος!"
  • Εάν κάποιος δημοσιεύσει μια ερώτηση, φροντίστε να αφιερώσετε χρόνο για να απαντήσετε προσεκτικά. Αυτό δείχνει την εμπειρία σας στη συγκεκριμένη θέση και θα ενθαρρύνει κάποιον που διαβάζει να κάνει κλικ στο όνομά σας και να μεταφερθεί στον ιστότοπό σας.
  • Εάν διαβάζετε ένα άρθρο για ένα θέμα που δεν γνωρίζετε πολύ καλά, δεν θα ήταν συνετό να εκφράσετε τις δικές σας σκέψεις ως γεγονός. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει απλώς να κάνετε ερωτήσεις. Στη συνέχεια, ο ιδιοκτήτης του ιστότοπου θα μπορεί να επεξεργαστεί περισσότερο σύνθετα θέματα ή περίπλοκες ενότητες.
  • Εάν είστε γνώστες ενός θέματος, μη διστάσετε να συνεισφέρετε (π.χ. προτείνετε κάτι, προτείνετε μια λύση, απαντήστε σε μια ερώτηση).
  • Εάν είστε αρχάριος, είναι καλύτερο να κάνετε ερωτήσεις. Οι ισχυρές ερωτήσεις μπορούν να σας φέρουν επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας ενθαρρύνοντας τους αναγνώστες του ιστολογίου να σας ελέγχουν.
  • Αποφύγετε την ενσωμάτωση συνδέσμων στα σχόλιά σας. Το πιο πιθανό είναι όχι μόνο να διαγράψουν το συγκεκριμένο σας σχόλιο αλλά να σας μπλοκάρουν από την ιστοσελίδα. Το σωστό είναι να χρησιμοποιείτε τον σύνδεσμο της ιστοσελίδας σας στο πεδίο URL κατά την εισαγωγή του ονόματος και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, αλλά το σχόλιό σας πρέπει να προσθέτει πληροφορία στην συνομιλία ή ακόμη και να αμφισβητήσει μια ιδέα χωρίς όμως να προσπαθείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας.
  • Αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε το όνομα της επιχείρησής σας ως "όνομα σχολιασμού". Χρησιμοποιήστε το πραγματικό πλήρες όνομά σας. Στην πραγματικότητα, αν δεν χρησιμοποιήσετε το πλήρες όνομά σας θα μειώσετε τις πιθανότητές σας να εγκρίνει το σχόλιό σας ο ιδιοκτήτης του ιστότοπου.

6. Email Marketing

Εάν διαβάσετε γενικά για το ψηφιακό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μεσω Newsletters θα αναφέρεται στις περισσότερες από αυτές. Αυτό συμβαίνει επειδή εξακολουθεί να είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την αύξηση της επισκεψιμότητας ιστοσελίδων. Ο λόγος είναι απλός. Το μήνυμα που λαμβάνει ο υποψήφιος επισκέπτης βρίσκεται στα εισερχόμενά του και οι πιθανότητες να το ανοίξει και να ακολουθήσει κάποιο σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας στον ελεύθερό του χρόνο είναι πολύ μεγάλος. Δεν είναι μια διαφήμιση που είναι πιθανότερο να την αγνοήσει μια που εκείνη την στιγμή ψάχνει κάτι άμεσα και βιαστικά.

Μια μελέτη προτείνει ότι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο δημιουργεί 36€ για κάθε 1€ που ξοδεύεις, προσφέροντας μια συγκλονιστική απόδοση επένδυσης 3.600% !. Τι περισσότερο θα μπορούσατε να ζητήσετε;

Το μάρκετινγκ μέσω email σας επιτρέπει να προσεγγίζετε άμεσα πιθανούς πελάτες. Είναι μια ιδανική πλατφόρμα για τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων για βελτιωμένη αφοσίωση των πελατών. Μπορείτε να δημοσιεύσετε ερωτήσεις, να ζητήσετε σχόλια, να εισαγάγετε ήπιες πωλήσεις και να πείσετε τους πελάτες σας για την χρησιμότητα των προϊόντων & υπηρεσιών σας.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για αποτελεσματικό μάρκετινγκ μέσω email για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου:

  • Να είστε αληθινοί: Μοιραστείτε ιστορίες, δημοσιεύστε περιεχόμενο και ζητήστε πρωτότυπο περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες.
  • Αξία προσφοράς: Ακριβώς όπως το μάρκετινγκ περιεχομένου χρειάζεται υψηλή αξία για τη μετατροπή των αναγνωστών, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα ενημερωτικά δελτία πρέπει να παρέχουν αξία πριν υποβάλουν μια ερώτηση.
  • Συμπεριλάβετε όλους τους συνδέσμους σας: Διευκολύνετε την ανάγνωση και την κοινή χρήση της ανάρτησής σας. Συμπεριλάβετε συνδέσμους προς τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις τελευταίες αναρτήσεις ιστολογίου και τη σελίδα πωλήσεων σε κάθε email που στέλνετε.

7. Παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών και ζητήστε από τους πελάτες να ελέγξουν την επωνυμία σας

Τελευταίο και ίσως πιο σημαντικό απ' ολα είναι η ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών σας. Η ενίσχυση των προσπαθειών μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου είναι άχρηστη αν προσφέρετε κακή εξυπηρέτηση πελατών ή ακριβά και ελλατωματικά προϊόντα. Σύμφωνα με έρευνα, πάνω από το 42% των πελατών δήλωσε ότι αγόρασε περισσότερα μετά από μια καλή εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών που είχαν σε κάποια επιχείρηση.

Σκεφτείτε το: Οι χρήστες παραπονιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εσείς προσφέρετε μια άμεση και ευγενική απάντηση. Τι συμβαίνει; Το άτομο αρχίζει να σέβεται το εμπορικό σήμα σας. Ακόμη και όταν οι χρήστες διαμαρτύρονται ιδιωτικά μέσω email, είναι σημαντικό να προσφέρετε την καλύτερη δυνατή υπηρεσία, ώστε να επιστρέψουν για περισσότερα.

Πώς μπορείτε να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών;

  • Απαντήστε αμέσως. Η άμεσες απαντήσεις δείχνουν όχι μόνο γνώση του αντικειμένου αλλά και σεβασμό προς τον πελάτη
  • Προσφέρετε όσο το δυνατόν περισσότερες προτάσεις για λύσεις σε προβλήματα πελατών. Ακόμη κι αν οι λύσεις σας δεν γίνουν αποδεκτές να είστε σίγουροι ότι ο πελατης θα σεβαστεί και θα εκτιμήσει την προσπάθειά σας
  • Ζητήστε συγγνώμη όταν κάνετε λάθος και προσφέρετε κουπόνια/επιστροφές χρημάτων. Δείξτε στον πελάτη ότι δεν προσπαθήσατε απλά να τον εκμεταλλευθείτε.
  • Εάν παρέχετε με συνέπεια εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, μπορείτε να ζητήσετε από τους χρήστες να ελέγξουν την επωνυμία σας. Σχόλια και αναρτήσεις ευχαριστημένων πελατών είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε νέους πελάτες.

Πλατφόρμες όπως το Google My Business και το Yelp μπορούν να είναι εξαιρετικές για τη δημιουργία θετικών κριτικών. Πολλοί χρήστες συμβουλεύονται αυτές τις ιστοσελίδες πριν λάβουν μια απόφαση αγοράς, επομένως το να έχετε ένα σταθερό προφίλ μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της φήμης σας.

Είδαμε ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα προς την ιστοσελίδα σας και να αποκτήσετε νέους αφοσιωμένους πελάτες χωρίς απαραίτητα να χρησιμοποιήσετε την βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO). Το SEO θα είναι πάντα βασικό κομμάτι στην αύξηση της επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας γιατί είναι ο κύριος τρόπος που οι μηχανές αναζήτησης κατατάσουν την ιστοσελίδα σας στις λίστε αναζήτησης αλλά υπάρχουν όπως είδαμε και άλλοι τρόποι για να κάνετε την προώθησή της. Ξεκινήστε ανεβάζοντας κάποια σχόλια σε σχετική ιστοσελίδα, γράψτε μια απλή ανάρτηση σε ιστολόγιο επισκεπτών (Guest bloging), χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα, ξεκινήστε με μια αποστολή Newsletters μα πάντα σεβαστείτε τους πελάτες σας αν θέλετε να σας σέβονται και αυτοί με την σειρά τους.

Γιώργος Χατσιούλης Web Designer - Internet Marketing - Μηχανικός Συστημάτων

Γιώργος Χατσιούλης

Ο Γιώργος Χατσιούλης έχει ασχοληθεί με την κατασκευή ιστοσελίδων & Eshop, τη βελτιστοποίηση και προώθησή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Σαν μηχανικός συστημάτων πληροφορικής έχει ενεργή δράση από το 1996. Σπούδασε στις Ηνωμένες Πολιτείες στο CUNY Computer Science και ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη από το 1994. Έχει γράψει αρκετά άρθρα στο blog της Internet Technology Solutions που αφορούν την κατασκευή ιστοσελίδων, το SEO, τη βελτιστοποίηση και προώθηση ιστοσελίδων, καθώς και το διαδικτυακό μάρκετινγκ.


Αξιολόγηση :
(330 Αξιολογήσεις)

Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων

Internet Technology Solutions

Τριών Ιεραρχών 16, 562 24 Θεσσαλονίκη

Τηλ.: +30 2311 2411 78

Κιν.: +30 6942 777 942

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου του site χωρίς την γραπτή άδεια της Internet Technology Solutions.

Γιώργος Χατσιούλης Founder & CEO

Βρείτε μας στον χάρτη

Google Partners