Γράφτηκε από τον 
Πόσο σημαντική είναι η πυκνότητα των λέξεων κλειδιών;

Βελτιστοποίηση SEO - Στοχεύστε σωστά με την πυκνότητα λέξεων-κλειδιών (Keyword Density)

Πόσο σημαντική είναι η χρήση λέξεων κλειδιών;

Σήμερα παρά ποτέ για να προχωρήσει κανείς στη ζωή ή τις επιχειρήσεις με επιτυχία πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή, πρώτος στη σειρά. Είναι αλήθεια πως περισσότερες φορές, ο παγκόσμιος ιστός λειτουργεί σύμφωνα με τις ίδιες αρχές. Με τον σκληρό ανταγωνισμό μεταξύ των ιστοσελίδων τα τελευταία χρόνια, αυτό που κάνει κάποια επιχείρηση πιο επιτυχημένη από κάποια άλλη είναι η θέση που παίρνει η ιστοσελίδα της στις μηχανές αναζήτησης. Όσο υψηλότερη είναι η κατάταξη τόσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των επισκέψεων ή της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα της και έτσι τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει να προσελκύσει πελάτες. Οι περισσότεροι κατασκευαστές ιστοσελίδων για να επιτύχουν υψηλότερη θέση στις κατατάξεις των μηχανών αναζήτησης των ιστοσελίδων που φτιάχνουν χρησιμοποιούν στρατηγικές βελτιστοποίησης SEO και προσπαθούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο εμπλουτισμένο με λέξεις-κλειδιά. Τα πράγματα όπως θα δούμε παρακάτω όμως δεν είναι τόσο απλά. Πρέπει η χρήση λέξεων κλειδιών να γίνεται ακολουθώντας μερικούς σημαντικούς κανόνες.

Κανόνες χρήσης λέξεων κλειδιών

Δεν είναι τόσο απλό όσο η επανειλημμένη χρήση λέξεων, πρέπει να γνωρίζετε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι σχετικές με τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα που δημιουργείτε καθώς και τις σελίδες όλου του ιστοτόπου. Αφού έχετε μια κύρια λίστα λέξεων κλειδιών, βεβαιωθείτε ότι:

Έχετε αντιστοιχίσει την ετικέτα λέξης-κλειδιού με το περιεχόμενο. Βεβαιωθείτε ότι η μετα-ετικέτα λέξεων-κλειδιών έχει μέγιστο αριθμό χαρακτήρων 900 ή το πολύ 25 λέξεις φράσεις κλειδιά.

Βεβαιωθείτε ότι η πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών κυμαίνεται μεταξύ 3 - 10% και, αποφύγετε να χρησιμοποιείτε την ίδια λέξη περισσότερες από μία φορές σε μια πρόταση. Ελέγξτε το κείμενό σας με κάποια εφαρμογή επικύρωσης λέξεων-κλειδιών για να προσδιορίσετε το ακριβές ποσοστό πυκνότητας.

Δοκιμάστε και μεγιστοποιήστε τη χρήση των λέξεων κλειδιών που στοχεύετε στο πάνω μισό της σελίδας. Πολλά Bots των μηχανών αναζήτησης δεν ξεπερνούν το 25 - 50% του συνόλου των λέξεων της σελίδας σας. Βεβαιωθείτε ότι το σημαντικότερο κομμάτι του κειμένου σας είναι στο πάνω μέρος της σελίδας.

Βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις-κλειδιά σας είναι ορθογραφημένες αλλά επίσης υπάρχουν παραλλαγές τους καθώς και ο πληθυντικός αριθμός αυτών των λέξεων.

Εργαλεία λέξεων κλειδιών

Προχωρήστε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό και χρησιμοποιήστε εργαλεία ελέγχου πυκνότητας λέξεων-κλειδιών. Αυτά είναι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που θα χτενίσει το περιεχόμενο των σελίδων σας και θα τονίσει λέξεις που χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερη πυκνότητα. Το σύστημα θα σας επιτρέψει να τελειοποιήσετε τις σελίδες σας και να παρέχετε αυτό που θέλουν και θα βαθμολογήσουν ψηλά οι μηχανές αναζήτησης. Ένα τέτοιο εργαλείο ανάλυσης πυκνότητας λέξεων κλειδιών θα βρείτε εδώ: https://www.webconfs.com/seo-tools/keyword-density-checker/. Το εργαλείο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά για την ανίχνευση επιλεγμένων διευθύνσεων URL, την ανάλυση της πυκνότητας των λέξεων και την κατάργηση κοινών λέξεων τερματισμού. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα πολλά τέτοια εργαλεία που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιστοποιήσετε την πυκνότητα λέξεων κλειδιών στην ιστοσελίδα σας.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ξέρετε πως να συγκεντρώσετε το κοινό ή τους πελάτες σας και ο έλεγχος πυκνότητας λέξεων-κλειδιών μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε πολλά εμπόδια. Οι χρυσοί κανόνες του SEO είναι: πυκνότητα λέξης-κλειδιού, συχνότητα λέξης-κλειδιού, προβολή λέξης-κλειδιού και εγγύτητα λέξης-κλειδιού.

Κοινός κανόνας λέξεων κλειδιών

Ο βασικός εμπειρικός κανόνας είναι να γνωρίζετε "ποιες είναι οι λέξεις-κλειδιά που είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν οι δυνητικοί πελάτες σας. Οι λέξεις-κλειδιά δεν πρέπει να είναι τυχαίες αλλά σχετικές με τον τομέα της επιχείρησής σας. Το κόλπο είναι να επιτύχετε μια ισορροπία, ούτε πάρα πολλές ούτε πολύ λίγες. Χρησιμοποιώντας πολλές λέξεις κλειδιά μπορεί να αποκλειστεί η ιστοσελίδα σας από τις μηχανές αναζήτησης και από την άλλη μεριά ή χρήση λίγων λέξεων κλειδιών μπορεί να μη βοηθήσει την ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης με αποτέλεσμα η καταπληκτική ιστοσελίδα σας να περνά απαρατήρητη.

Έτσι, όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας, αφιερώστε λίγο χρόνο για να φροντίσετε ώστε το περιεχόμενό σας να είναι ουσιαστικό και σχετικό, ανακαλύψτε τις πιο σημαντικές λέξεις που θα χρησιμοποιηθούν για να βρείτε τι έχει να προσφέρει ο ιστότοπός σας (βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του χρήστη). Δημιουργήστε περιεχόμενο χρησιμοποιώντας όλους τους χρυσούς κανόνες και κλειδιά που αναφέρονται παραπάνω.

Σε κάθε περίπτωση είμαστε εδώ να σας βοηθήσουμε. Ελάτε σε επαφή μαζί μας.

 

Γιώργος Χατσιούλης Web Designer - Internet Marketing - Μηχανικός Συστημάτων

Γιώργος Χατσιούλης

Ο Γιώργος Χατσιούλης έχει ασχοληθεί με την κατασκευή ιστοσελίδων & Eshop, τη βελτιστοποίηση και προώθησή τους εδώ και αρκετά χρόνια. Σαν μηχανικός συστημάτων πληροφορικής έχει ενεργή δράση από το 1996. Σπούδασε στις Ηνωμένες Πολιτείες στο CUNY Computer Science και ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη από το 1994. Έχει γράψει αρκετά άρθρα στο blog της Internet Technology Solutions που αφορούν την κατασκευή ιστοσελίδων, το SEO, τη βελτιστοποίηση και προώθηση ιστοσελίδων, καθώς και το διαδικτυακό μάρκετινγκ.


Αξιολόγηση :
(140 Αξιολογήσεις)

Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων

Internet Technology Solutions

Τριών Ιεραρχών 16, 562 24 Θεσσαλονίκη

Τηλ.: +30 2311 2411 78

Κιν.: +30 6942 777 942

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου του site χωρίς την γραπτή άδεια της Internet Technology Solutions.

Γιώργος Χατσιούλης Founder & CEO

Βρείτε μας στον χάρτη

Google Partners